کدخبر :283785 پرینت
19 مرداد 1402 - 12:33

ویژگی‌های جدید تردز برای حفظ کاربران

به دنبال ریزش نیمی از کاربران تردز، مدیران متا اعلام کردند که اپلیکیشن تردز این شرکت شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدید خواهد بود. در همین راستا، متا برای جذب مجدد کاربران، به دنبال راه‌های جدیدی مانند اطمینان دادن به کاربر از اینکه موضوعات مهم (پست‌ها) هنگام پیمایش در صفحه اینستاگرام ظاهر می‌شوند، است.

متن خبر

به گزارش سیتنا و به گفته زاکربرگ، امکان اشتراک‌گذاری پست‌ها از طریق پیام‌های اینستاگرام، از جمله امکانات جدیدی است که برای حفظ کاربران این برنامه به آن اضافه خواهد شد.

تردز که با پلتفرم X (توییتر سابق) رقابت می‌کند، بیش از نیمی از کاربران خود را در هفته‌های پس از راه‌اندازی پر فراز و نشیب خود از دست داد. تعداد مشترکین این اپلیکیشن در پنج روز پس از راه‌اندازی در اوایل جولای از ۱۰۰ میلیون فراتر رفت.

رویترز نوشت: رئیس تولید، کریس کاکس، در جلسه‌ای در ماه جولای گفت که متا برای جذب مجدد کاربران، به دنبال راه‌های جدیدی مانند اطمینان دادن به کاربر از اینکه موضوعات مهم (پست‌ها) هنگام پیمایش در صفحه اینستاگرام ظاهر می‌شوند، است.

زاکربرگ در پستی در روز چهارشنبه گفت که به‌روزرسانی‌های جدید همچنین دارای دکمه‌ای هستند که تگ کردن افراد در تردز را آسان‌تر می‌کند.

این شرکت همچنین به دنبال افزودن قابلیت جستجو و ارائه نسخه آنلاین تردز در هفته‌های آینده است.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که اپلیکیشن تردز اخیرا مجموعه‌‌ای از ویژگی‌‌های جدید را برای رقابت بهتر با پلتفرم X راه‌اندازی کرده بود.

شرکت متا گزینه‌ای را برای فیدهای زمان‌بندی‌شده و ترجمه خودکار پست‌ها معرفی کرده و مدیرعامل این شرکت اشاره کرده است که ویژگی‌های بیشتری در این پلتفرم وجود دارد.

علاوه بر این، آدام موسری، رئیس اینستاگرام مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را اعلام کرد که شامل روش‌های جدید فیلتر کردن اعلان‌ها در فعالیت، دکمه‌ای برای فالو کردن سریع فالوورها و روشی سریع برای تأیید درخواست‌های فالوور است که همگی از ویژگی‌های جدید متا هستند و موقعیت پلتفرم تردز را در بین کاربران بهبود می‌بخشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.