کدخبر :280341 پرینت
21 اردیبهشت 1402 - 08:04

پژمان‌فر، نماینده مجلس: رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می‌شود

رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: طبق وعده مدیران مخابرات از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان شرکت مخابرات ایران پرداخت می‌شود.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، حجت‌الاسلام ناصر پژمان‌فر، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:

20 اردیبهشت ماه در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت شود.

همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.

گفتنی است، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پیرامون مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران گفت: سهامداران مخابرات و هیأت مدیره پیش از این تفاهم‌نامه‌ای را با وزارت ارتباطات امضا کردند که باید به این تعهد پایند باشند و آنچه به بازنشستگان شرکت مخابرات قول دادند، انجام دهند.

وی افزود: شرکت مخابرات در اجرای تعهد خود مسئولیت دارد و مسئولان این شرکت به وزارت ارتباطات هم متعهد شدند که افزایش تعرفه سال گذشته را به موضوع بازنشستگان اختصاص دهند ولی متأسفانه به تعهدات خود عمل نکردند.

زارع‌پور با تأکید بر اینکه وزارت ارتباطات مسئول مشکل بازنشستگان شرکت مخابرات نیست، تأکید کرد: اینکه برخی از رسانه‌ها آدرس غلط می‌دهند و وزارت ارتباطات را در این زمینه مسئول می‌دانند، درست نیست.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.