کدخبر :279866 پرینت
09 اردیبهشت 1402 - 09:57

مشکل جدید سامانه یکپارچه خودرو/ امکان انصراف از طرح را ندارید

سامانه یکپارچه خودرو از روز سه‌شنبه (پنجم اردیبهشت ماه) امکان تغییر خودرو برای متقاضیانی که موعد تحویلشان ۱۴۰۳ بود را فراهم کرد اما بعضی افراد به اشتباه از کل طرح انصراف دادند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بعد از اعلام نوبت‌دهی خودروهای داخلی، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که از نزدیک به ۵۰ محصول مختلف، عرضه‌ شده، در خصوص پنج محصول پرتقاضا (با تیپ‌بندی‌های مختلف) اعلام نتایج به سال ۱۴۰۳ موکول شده است. چرا که مثلا درباره محصولات شرکت ایران‌خودرو استقبال عمده متقاضیان در سه گروه محصول بوده و ظرفیت برخی از محصولات مثل تارا، رانا و آریسان در سال ۱۴۰۲ خالی مانده و در خصوص برخی خودروسازان دیگر، حتی ظرفیت فصل بهار ۱۴۰۲ برای برخی از محصولات تکمیل نشده است.

با توجه به این شرایط متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ بود، از پنجم اردیبهشت ماه به مدت پنج روز فرصت داشتند که با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خورو اقدام به ویرایش درخواست‌ ثبت‌نام خود کنند.

گفتننی است؛ سامانه یکپارچه خودرو از پنجم اردیبهشت ماه سال جاری امکان تغییر خودرو برای متقاضیانی که موعد تحویلشان ۱۴۰۳ بود را فراهم کرد اما بعضی افراد به اشتباه از کل طرح انصراف دادند.

وزارت صمت هم اعلام کرد متقاضیانی که برای تغییر خودروی انتخابی به اشتباه گزینه «انصراف» را زده‌اند، دوباره به سامانه فروش بازمی‌گردند تا بتوانند خودروی خود را تغییر دهند.

حالا سامانه دچار یک مشکل دیگر شده و افرادی که می‌خواهند از این طرح انصراف دهند و در مرحله دوم ثبت‌نام کنند امکان انصراف ندارند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.