هر پست تبلیغاتی رونالدو در اینستاگرام؛ ۱۰۰ میلیارد تومان
کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۲ به ازای هر پست تبلیغاتی، ۲.۵ میلیون دلار به دست آورد که این رقم از مسی با ۱.۸ میلیون دلار و ویرات کوهلی بازیکن کریکت هند با یک میلیون دلار برای هر پست بالاتر است.
به گزارش سیتنا، کریستیانو رونالدو در ۲۰۲۲ به ازای هر پست تبلیغاتی، ۲.۵ میلیون دلار به دست آورد.
مسی رکورد ۷۵ میلیون لایک اینستاگرام را برای عکس خودش در حال بالا بردن جام جهانی به دست آورد و همچنین ۵۰ میلیون لایک برای عکسی از او که در کنار جام میخوابد دریافت کرد.
مسی ۴۱۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد که بسیار کمتر از کریستیانو رونالدو با ۵۲۸ میلیون فالوور است.
اما او از زمان پیروزی در فینال حماسی جام جهانی مقابل فرانسه در ۱۸ دسامبر، که در آن دو گل به ثمر رساند، در فضای آنلاین بیش از حد مورد توجه قرار گرفته است.
در مقابل، رونالدو ۳۷ ساله در دو بازی آخر پرتغال تنها یک بازیکن فرعی بود و با شکست ۱-۰ در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مراکش شکست خوردند.
در سه هفته گذشته، حساب مسی نوشیدنی Budweiser، بازیهای ویدیویی Call of Duty و eFootball، نوشیدنی انرژیزا Gatorade، صرافی ارز دیجیتال Bitget و شرکت عینک Orcam را تبلیغ کرده است.
همه اینها به این معنی است که میزان درآمد مسی از تبلیغات افزایش یافته است.
از سوی دیگر، رونالدو شاید به خاطر نتیجه بد در جام جهانی اسفناک خودش و انتقالش به عربستان، در این حوزه کم رنگ ظاهر شده باشد.
در واقع، رونالدو از زمان شکست پرتغال مقابل مراکش در ۱۰ دسامبر، هیچ پست تبلیغاتیای نگذاشته است.
در حالی که نیمار، هم باشگاهی مسی، با ۹۵۰ هزار دلار برای هر پست تبلیغاتی، چهارمین نفر در لیست پردرآمدترین چهرههای اینستاگرام بود.
دو ورزشکار دیگر بی سر و صدا وارد ۲۰ ورزشکار برتر اینستاگرام شدند. سامی کهلی در رده هفدهم با ۲۳۰ میلیون دنبال کننده و نیمار با ۲۰۰ میلیون فالوور در رده بیستم قرار دارد.
جیمز اسطوره لسآنجلس لیکرز با ۱۴۱ میلیون فالوور در رده ۲۷ قرار گرفت و کیلیان امباپه با ۹۳.۳ میلیون فالوور در جایگاه سی و ششم قرار دارد.
رئال مادرید با ۱۳۰ میلیون دنبال کننده و بارسلونا با ۱۱۵ میلیون، باشگاههایی هستند که بیشترین فالوور را در میان باشگاههای ورزشی دارند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید