کدخبر :268568 پرینت
19 اردیبهشت 1401 - 15:21

آمادگی صنایع پتروشیمی قزوین برای اجرای صورتحساب الکترونیک

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: در صنایع قطعه‌سازی و پتروشیمی استان قزوین زنجیره تولید ایجادشده و ما پیشنهاد دادیم برای تأمین منابع مالی بر اساس صورتحساب الکترونیک در کشور پیشگام باشیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عزیز الله افضلی افزود: با توجه به تغییرات ارزی که در صنعت ایجاد شد، موضوع تأمین نقدینگی بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: تأمین تسهیلات سرمایه در گردش با شرایط کنونی و مدیریت منابع که در جای خود هزینه شود در اولویت قرار دارد و اجرای طرح جایگزینی صورت‌حساب الکترونیک در این خصوص بسیار مهم است.

رئیس سازمان صمت قزوین یادآور شد: در صنایع قطعه‌سازی و پتروشیمی استان زنجیره تولید ایجادشده و ما پیشنهاد دادیم برای تأمین منابع مالی بر اساس صورتحساب الکترونیک در کشور پیشگام باشیم.

افضلی تصریح کرد: با این روش وضعیت پرداخت رصد شده و شفاف می‌شود و از سوی دیگر توزیع مناسب تسهیلات صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: باید موانع کار شناسایی و رفع شود و برای نتیجه‌بخش بودن طرح لازم است از ایده‌های کارشناسان استفاده کنیم.

رئیس سازمان صمت قزوین اعلام کرد: بخشی از کارها نیازمند هماهنگی برون‌استانی است و مدیران بانک‌ها نیز می‌توانند ظرفیت‌ها و مشکلات خود را مطرح کنند تا در اجرای طرح موردتوجه قرار گیرد و دستاوردهای بهتری با اجرای این طرح داشته باشیم.

گفتنی است در این نشست میثم پیله فروش معاون اقتصادی استانداری، مجتبی نقدی معاون دفتر بهبود کسب‌وکار وزارت صنعت و مسئولان بانک‌ها نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.