کدخبر :268398 پرینت
12 اردیبهشت 1401 - 12:18

هدف‌گذاری برای ارتقای جامعه کارگری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: از برنامه‌های سال 1401 منطقه ویژه اقتصادی پیام تخصیص دادن فضاهایی با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی به جوانان با اولویت فرزندان پرسنل و کارگران پیام است که عمده تمرکز در خصوص ارائه این آموزش‌ها در حوزه الکترونیک، آی.تی و آی.سی.تی است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، اکبر قنبرپور در نشستی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر با بیان اینکه باید کرامت کارگر حفظ شود، گفت: به همین منظور یکی از اهداف ما در سال جاری این است که بتوانیم با تصویب سند جامع نیروی انسانی پیام در سازمان اداری استخدامی شاهد تغییر وضعیتی در قراردادهای کارگران در پیام باشیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به حضور بیش از پنج هزار نیروی فعال در این منطقه که بخش عمده ای از آنها را جامعه کارگری تشکیل می دهد گفت: هدف گذاری ما این است که شرایط قشر کارگر در این منطقه ارتقا یافته و شاهد رضایت خاطر بیشتری برای این قشر زحمت کش باشیم.

وی به اختصاص فضاهایی برای آموزش تخصصی جوانان در منطقه اقتصادی پیام اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سال جاری تخصیص دادن فضاهایی با هدف ارائه آموزش های تخصصی به جوانان با اولویت فرزندان پرسنل و کارگران پیام است.

قنبرپور تصریح کرد: عمده تمرکز در خصوص ارائه این آموزش ها در حوزه الکترونیک، آی.تی و آی.سی.تی است که فرزندان پرسنل پیام در هر رده سنی می توانند از این آموزش ها بهره مند شوند چرا که این باور وجود دارد که مهندسان و متخصصان آینده این منطقه می توانند از اعضای خانواده جامعه کارگری امروز پیام باشند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.