کدخبر :267369 پرینت
07 فروردین 1401 - 14:14

ستاری: تعامل با وزارت صمت گسترش می‌یابد تا صنایع کشور دانش‌‌بنیان شود

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: زیست بوم فناوری و نوآوری باید زمینه را برای توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان فراهم و صنایع را دانش‌بنیان کند و نه تنها وزارت صمت بلکه تمام مردم، بازار و جامعه باید در فرهنگ دانش بنیان شدن نقش ایفا کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در نشست هم اندیشی با وزیر صنعت معدت و تجارت با تاکید بر همکاری با وزارت صمت برای توسعه صنایع و شرکت‌های دانش بنیان گفت: شعار سال و فرمان مقام معظم رهبری بر اینکه صنایع بزرگ باید دانش بنیان شوند، باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با بیان این‌که زیست بوم فناوری و نوآوری باید زمینه را برای توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان فراهم و صنایع را دانش‌بنیان کند، افزود: باید به تمام افرادی که ایده و انگیزه دارند، توجه ویژه کرد و نه تنها وزارت صمت بلکه تمام مردم، بازار و جامعه باید در فرهنگ دانش بنیان شدن نقش ایفا کنند.

وی گفت: امروز در کشور برای دانش بنیان شدن نیاز به همدلی و همصدایی است که باید تمام وزارتخانه‌ها در این زمینه نقش ایفا و همکاری کنند.

ستاری افزود: امروز تفاهم‌های خوبی با دو وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی داشتیم و بسیار امیدوار هستیم و در آینده‌ای نزدیک، سند کوتاه مدت تهیه و ارائه خواهد شد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آمادگی کامل را برای همکاری با تمام وزارتخانه‌ها به ویژه وزارت صمت داراست‌.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.