کدخبر :267021 پرینت
22 اسفند 1400 - 11:15

رسیدگی به ۸۰ شکایت مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات گفت: نزدیک به ۸۰ درخواست و شکایات مردمی در حوزه فناوری اطلاعات، دفاتر پیشخوان، پوشش ارتباطی روستاها، وضعیت شغلی و معیشتی ثبت و دستور پیگیری و پاسخگویی سریع آنها صادر شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان مازندران در جلسه شورای مدیران ICT استان اظهار کرد: در این سفر از واحدهای تابعه وزارت در استان از جمله پست، پست بانک و .. توسط کارشناسان بازدید شد و جمع بندی کلی از عملکرد ادارات تابعه صورت گرفت.

وی در خصوص میز خدمت حوزه ارتباط مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: میز خدمت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات طی دو روز در محل اداره کل پست استان تشکیل شد و نزدیک به ۸۰ درخواست و شکایات مردمی در حوزه فناوری اطلاعات، دفاتر پیشخوان، پوشش ارتباطی روستاها و وضعیت شغلی و معیشتی ثبت و دستور پیگیری و پاسخگویی سریع آنها صادر شد.

بحرینی در ادامه از عملیات اجرایی ساخت پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان بازدید کرد و گفت: پارک های فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اقتصادی نقش تعیین کننده‌ای دارند که از جمله مزایا فعالیت های حوزه فناوری اطلاعات زودبازده بودن آن است و سرمایه گذاری و اجرایی کردن پروژه های این حوزه منجر به توسعه اقتصادی و ثروت آفرینی در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود.

وی همچنین افزود: ایجاد پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات زمینه استفاده از ظرفیت های اقتصادی استان از طریق فعالیت در حوزه های فناوری اطلاعات و استارتا‌‌پ‌ها است.

رئیس مرکز بازرسی نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات در حاشیه سفر به دیدار خانواده شهید رستم صادقی رفت و اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار جامعه و میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.