کدخبر :267009 پرینت
22 اسفند 1400 - 00:28

پیام اینستاگرامی رونالدو پس از اولین هت‌تریک در بازگشت به منچستریونایتد

منچستر یونایتد در هفته بیست و نهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه سه بر دو تاتنهام را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در این بازی عملکرد خیره کننده ای داشت و توانست هر سه گل منچستر یونایتد را به ثمر برساند. او با این هت‌تریک، اولین هت‌تریک خود را در دومین دوره حضورش در جمع شیاطین سرخ به ثمر رساند و بدین ترتیب رکورد ویژه ای را برای خود ثبت کرد.

کریستیانو رونالدو پس از این عملکرد درخشان، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:" از اولین هت تریکم بعد از بازگشتم به اولدترافورد فوق‌العاده خوشحالم. هیچ چیز بهتر از احساس برگشت و کمک به تیم با گلزنی و تلاش نیست. ما دوباره ثابت کردیم که می‌توانیم هر تیمی را در هر زمانی شکست دهیم، به شرطی که سخت کار و تلاش کنیم و متحد در کنار هم باشیم. هیچ محدودیتی وجود ندارد. متحد، تحت هر شرایطی! بزن بریم شیاطین"

باید دید که عملکرد رونالدو در بازی بعدی منچستر یونایتد که مقابل اتلتیکو مادرید است، به چه شکل خواهد بود. شیاطین سرخ برای صعود باید اتلتیکو مادرید را شکست دهند.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.