پاسخگویی به 90 شکایت حوزه فاوا انجام گرفت
رئیس اداره بازرسی وزارت ارتباطات ضمن اعلام راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات سفرهای رییس جمهوری گفت: بیش 90 شکایت در حوزههای دفاتر پیشخوان شهری و روستایی، وضعیت معیشت همکاران و شکایات مختلف از حوزه پوشش دریافت شده که بخشی از آن در دستور پیگیری و بخشی نیز محقق شده است.
به گزارش سیتنا، همزمان با سفر رییس جمهوری به استان گلستان با حضور علی بحرینی رئیس اداره بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مرکز ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ریاست جمهوری در شهر گرگان مرکز استان گلستان راهاندازی شد که به 90 شکایت در حوزه فاوا پاسخ داده شد.
نماینده ویژه وزیر در سفر رییس جمهوری گفت: مرکز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات سفرهای رییس جمهور به منظور برقراری ارتباط با مردم به صورت حضوری در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان راهاندازی شد.
وی در خصوص درخواست ها و شکایات مطرح شده گفت: میز مذکور در روزهای پنج شنبه و جمعه 12 و 13 اسفند ماه سال جاری از ساعت هشت الی 18 دایر شد و میزبان درخواست ها، مطالبات و شکایات فعالان حوزه ICT بود.
رئیس اداره بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری در سفر ریاست جمهور تصریح کرد: در این دو روز بیش 90 شکایت در حوزه های دفاتر پیشخوان شهری و روستایی، وضعیت معیشت همکاران و شکایات مختلف از حوزه پوشش دریافت شد که بخشی از آن در دستور پیگیری و بخشی نیز محقق شد.
وی خاطرنشان کرد: در بررسی مشکلات مردمی هیچ تقاضایی مورد غفلت نیست و ممکن است تقاضاهای عمومی همانند اشتغال که درخواستهای بسیاری را شامل میشود، در کوتاه مدت نتوان پاسخ داد تلاش این است که از طریق این ارتباط به تقاضاهایی که امکان پاسخگویی فوری دارد، عمل کنیم.
بحرینی بیان کرد: مردم استان که در این تاریخ اعلام شده نتوانستند درخواست ها، مطالبات و یا شکایات خود را اعلام کنند می توانند با شماره گیری تلفن 195 و یا مراجعه به آدرس الکترونیکی 195.cra.ir مطالبات خود را ثبت کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید