افزایش چهار برابری درآمد زوم در سال پاندمی کرونا
در سال گذشته میلادی که همهگیری کرونا مردم را وادار کرد به جای دیدارهای حضوری به سراغ دورهمیهای مجازی بروند، درآمد شرکت زوم با افزایش سالانه ۳۲۶ درصدی به دو میلیارد و ۶۵ میلیون دلار رسید.
به گزارش سیتنا، اریک یوان، پایهگذار و مدیرعامل شرکت زوم میگوید که ۱۲ ماه گذشته «در تاریخ زوم، سال بیسابقهای بوده است.»
او گفت: «کسبوکارمان را بهطور چشمگیری گسترش دادیم تا بتوانیم در دوران همهگیری خدمات خطیر ارتباطی در اختیار مشتریانمان بگذاریم که بتوانند همکاری کنند.»
وی ادامه داد: «بر این باوریم که وقتی سال ۲۰۲۲ از راه برسد، با توجه به بستری که برای ارتباطات تصویری پیشرفته فراهم کردهایم، مشتریان ما میتوانند در آن کسبوکار راه بیندازند، تجارت کنند و آن را گسترش دهند.»
رایان کونتز، تحلیلگر گروه بیمه روزنبالت، در یادداشتی خطاب به سرمایهگذاران نوشته است:«عملکرد زوم در کل تاکنون خیرهکننده بود و میدانیم که دورکاری و الگوهای کار ترکیبی احتمالا بعد از همهگیری هم پابرجا خواهد ماند اما بر این باوریم رصد کردن پیشرفت شرکت در فروش مستقیم و شبکهای به بنگاههای ساختمانی اهمیت زیادی دارد. نام تجاری و داشتن موقعیت پیشتاز در بازار، با ارزشترین دارایی این شرکت است.»
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید