سرویس تلفن یار از اول آذر ماه راه اندازی میشود
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه از اول آذرماه سرویس تلفن یار به صورت ارایه خدمات مخابراتی در محل مشتری، در مخابرات منطقه دو تهران به صورت پایلوت راه اندازی می شود، افزود: این سرویس با هدف ارایه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشتریان اجرایی می شود.
به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری، افزود: در طرح فوق مشتریان این منطقه با تماس با سامانه های 2020 یا 20117 از تمام خدمات مورد نیاز در حوزه های تلفن ثابت و دیتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند می شوند. بر اساس این طرح رفع خرابی تلفن ثابت ، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می پذیرد.
صدری ادامه داد: این سرویس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در مخابرات منطقه 2 تهران و پس از اجرای موفق در سایر مناطق مخابراتی تهران و استانها به مرور اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این سرویس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه می شود ، افزود: تعرفه خدمات نیز بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات در صورتحساب مشترک لحاظ می شود.
صدری با تشریح اهمیت توجه حداکثری به مشتریان و ارایه بهترین خدمات در شرایط حال حاضر گفت: با راه اندازی این سرویس جدید گام دیگری در تحقق و پیمودن مسیر مشتری مداری و ارایه خدمات به مشتریان ، انجام می شود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید