فعالسازی سرویسهای ویژهی نابینایان بر روی دستگاههای خودپرداز هوشمند بانک ملی
«شرکت داده ورزی سداد» در راستای مسوولیت اجتماعی و با همراهی بانک ملی، سرویس صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز را بر روی دستگاههای خودپرداز هوشمند (BTM) برای سرویس دهی به نابینایان فعال کرده است.
به گزارش سیتنا، امروز 23 مهرماه روز جهانی نابینایان (عصای سفید) است. در حال حاضر تعداد نابینایان کشور حدود 150 هزار نفر است و 600 هزار نفر کم بینا هم تخمین زده میشود.
«شرکت داده ورزی سداد» در راستای مسوولیت اجتماعی و با همراهی بانک ملی، سرویس صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز را بر روی دستگاههای خودپرداز هوشمند (BTM) برای سرویس دهی به نابینایان فعال کرده است.
گفتنی است؛ این سرویس بر اساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تایید و رضایت قرار گرفت.
قابل ذکر است؛ BTM یک راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانههای بانکی است که هدف اصلیاش ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان بانکی از طریق کانالهای مختلف است به شکلی که تجربه جزیره ای مشتریان بانکی از دریافت سرویس از کانالهای مختلف بانکی ازجمله خودپرداز، موبایل و اینترنت را به یک تجربه واحد و خوشایند تبدیل کند. این محصول بسیاری از کارهایی که مشتری انجام میدهد را به خاطر میسپارد تا برای مراجعات بعدی کار مشتری را تسهیل و تسریع نماید.
انتهای پیام
دیدگاهها
افزودن دیدگاه جدید