افزودن برچسب «کمک مالی» در اینستاگرام
اینستاگرام امکان جدیدی به کاربران بریتانیا، آمریکا و ایرلند معرفی کرده است که میتوانند به کمک آن از دنبالکنندگان پول جمع کنند. این امکان «کمکهای مالی شخصی» نامیده شده است و با استفاده از یک «استیکر کمکمالی» صورت میگیرد.
به گزارش سیتنا، برچسبها تصاویر گرافیکی متحرکیاند که میتوانند روی تصاویر یا ویدیوها قرار بگیرند. استیکرهای قبلی شامل اطلاعات موقعیتی و نظرسنجی بودند که برای جلب مشارکت کاربر طراحی شدهاست.
هر کاربری که در آمریکا، بریتانیا و ایرلند بالای ۱۸ سال سن داشتهباشد، میتواند کمک مالی جلب کند.
این امکان به صورت آزمایشی روی دستگاههای اندروید اجرا شده است و پس از آن در اختیار کاربران آیفون قرارمیگیرد.
جمعآوری کمک مالی میتواند ۳۰ روز ادامه یابد اما در زمانهای ۳۰ روزه تمدید شود. در پایان این روند، این پول به حساب بانکی مشخص شده واریز خواهد شد.
اطلاعات مربوط به کسانی که کمک مالی کردهاند مخفی میماند اما دریافتکننده، نام کاربری، نام و میزان کمک آنها را میبیند.
شرکت مالک اینستاگرام، فیسبوک، میگوید که انتشار کمکهای مالی شخصی به صورت پست اصلی یا استوری آسانتر است.
اینستاگرام در اطلاعیهای اعلام کرد: «از ماه ژانویه مردم بیش از ۱۰ میلیون دلار از طریق اینستاگرام و فیسبوک برای کووید-۱۹ کمک مالی کردهاند. در ۳۰ روز گذشته در آمریکا کمک مالی در اینستاگرام دو برابر شدهاست.»
این اطلاعیه با اشاره به اینکه کمک مالی به صورت مستقیم از طریق اینستاگرام آسانتر شده است، توضیح میدهد که برای ایجاد یک پست مربوط به کمک مالی شخصی لازم است به بخش Edit Profile رفته و سپس از طریق Add Fundraiser و Raise Money این گزینه را فعال کرد.
کاربران باید یک عکس انتخاب کنند، طبقهبندی کمک مالی را مشخص کنند (که شامل امدادرسانی بحرانها، پزشکی، ضروریات شخصی و داوطلبانه است) و جزییات را وارد کنند.
اینستاگرام میگوید که همه کمکهای مالی را مورد بررسی قرار میدهد تا مورد تایید قرار گیرند. در صورتی که کمکهای مالی به کمپینهای سیاسی، لاتاریها، نقض قوانین محلی، نقض استانداردهای جامعه فیسبوک یا شرایط و خدمات مشخص شده در کمکهای مالی شخصی مربوط باشد، تایید نخواهد شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید