مراکز برتر مخابراتی در حوزه ارائه خدمات اینترنت ثابت مشخص شدند
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از رتبه بندی مراکز مخابراتی در حوزه ارایه خدمات اینترنت ثابت و رانژه کردن خطوط در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش سیتنا، سید محمد امامی با اشاره به راه اندازی سامانه xdslplus گفت: در این سامانه عملکرد مراکز مخابراتی براساس شاخص هایی مانند نسبت تعداد درخواست های رسیدگی شده به درخواست های ارجاعی، تعداد رانژه های موفق و ناموفق، پاسخ به درخواست ها در زمان تعیین شده و زمان رانژه کردن خطوط، ارزیابی شده و ده مرکز مخابراتی که بیشترین و کمترین امتیاز را کسب کرده اند، مشخص شده است.
وی درباره مراکزی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند، عنوان کرد: براساس این رتبه بندی، مرکز مخابراتی سلدوز در آذربایجان غربی رتبه اول و مراکز مخابراتی اعرافی در یزد، حائری در یزد، مهریز در یزد، صفاشهر در فارس، لاله در گلستان، ابرکوه در یزد، اسکو در آذربایجان شرقی، سلمانشهر در مازندران و نظرآباد در البرز در رانژه کردن به موقع خطوط، به ترتیب رتبه های دوم تا دهم را کسب کرده اند.
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری تصریح کرد: بر همین اساس مرکز مخابراتی هجرت در تهران پایین ترین رتبه و مراکز مخابراتی قلی پور در گیلان، شهید دیالمه در تهران، شهید میراحمدی در تهران، گنج افروز در مازندران، چالوس در مازندران، شهید اکبری در تهران، کوچصفهان در گیلان، فیض در اصفهان و جماران در تهران به ترتیب کمترین رتبه را کسب کرده اند.
امامی یادآور شد: با راه اندازی سامانه xdslplus مشتریان سرویس های اینترنت ثابت می توانند درخواست خود را از طریق یک پنجره واحد ارائه کنند. علاوه بر این، در این سامانه زمانبندی تمام سرویسها مشخص شده است و سرویسدهندگان ملزم هستند که براساس زمانبندی مشخص شده درخواستهای کاربران را پاسخ دهند و درصورت تاخیر یا ایجاد مشکل برای ارائه سرویس، اپراتورهای ارایه دهنده خدمات باید پاسخگو باشند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید