کدخبر :241031 پرینت
13 بهمن 1398 - 14:58

برگزاری مسابقات یادواره دهه مبارک فجر به میزبانی پژوهشگاه ICT

رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری مسابقات یادواره دهه مبارک فجر به میزبانی این پژوهشگاه خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین حیدر اتابکی در خصوص مسابقات یادواره دهه مبارک فجر که به مناسبت این دهه از روز گذشته آغاز شده، گفت: این بازی ها طبق رسم سال های گذشته، امسال نیز در قالب بازی های گروهی و انفرادی به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: امسال ۸ تیم ۱۰ نفره در مسابقات فوتسال حضور دارند که علاوه بر پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از ۳ مجموعه دیگر یعنی پژوهشگاه فضایی، دانشکده پست و مخابرات و مرکز ملی فضای مجازی شرکت کرده اند.

اتابکی همچنین با اشاره به مسابقات انفرادی گفت: تنیس روی میز، شطرنج، دارت و فوتبال دستی از مسابقاتی است که در ۲ رده بانوان و آقایان به صورت داخلی و بومی برگزار می شود.

رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص داوران این مسابقات نیز یادآور شد: داوران این مسابقات برای فوتسال از فدراسیون و برای مسابقات انفرادی از مجموعه پژوهشگاه ICT انتخاب شده و قرار است بر بازی ها نظارت کامل داشته باشند.

اتابکی خاطرنشان کرد: این مسابقات در پایان دهه فجر و در روز ۲۲ بهمن به پایان می رسد و در مراسمی با حضور رئیس محترم پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، جوایز و لوح تقدیری به مناسبت یادبود به نفرات برتر این مسابقات اهدا می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.