کدخبر :239990 پرینت
14 دی 1398 - 09:50

استقبال کم نظیر علاقمندان حوزه فناوری اطلاعات از کارگاه‌های آموزشی پژوهشگاه ICT

دبیر دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (۲۰۱۹ IKT ) از استقبال قریب به ۴۰۰ نفر از علاقمندان حوزه فناوری اطلاعات از کارگاه های آموزشی روز نخست این کنفرانس خبر داد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (۲۰۱۹ IKT ) با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس پژوهشگاه فضایی ایران، نخبگان و اندیشمندان این حوزه و با هدف انتقال تجربه و دانش سه شنبه ۱۰ دی در محل پژوهشگاه ICT افتتاح شد.

دکتر علیرضا یاری ضمن عرض خیرمقدم در ارائه گزارشی از دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش، به مقالات ارسال شده در همین خصوص اشاره و اظهار کرد: مهلت ارسال مقالات برای این دوره کنفرانس اول آبان ماه به پایان رسید. نتایج داوری مقالات را دهم آذرماه ارائه دادیم و نسخه نهایی را ۲۰ آذر ماه اعلام کردیم. ۱۶۰ مقاله دریافت کردیم که ۸۴ مقاله پذیرفته شده که از این تعداد ۵۱ مقاله به صورت شفاهی بود.

به گفته یاری، همچنین ۳۱ کارگاه آموزشی در این زمینه پیشنهاد شد که ۱۲ کارگاه را کمیته علمی پذیرفت.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از کارگاه‌هایی که به این واسطه تشکیل شد به عمل آمده است، گفت: از مجموع ۱۲ کارگاه در روز نخست، ۱۱ کارگاه برگزار و با استقبال ۴۰۰ نفری شرکت کنندگان همراه شد.

یاری در ادامه به سخنرانی های کلیدی طی روزهای باقیمانده اشاره و خاطرنشان کرد: محتوای اصلی سخنرانی ها و پنل ها به موضوع ایران هوشمند و اقتصاد دیجیتال اختصاص دارد و ما سعی کردیم در کلیت این موضوعات به فناوری های توسعه کشور بپردازیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.