پیگیری ادعای عدم سرویسدهی یک دفتر خدمات مشتریان همراه اول به مهاجرین افغانستانی
مدیرکل ارتباطات همراه اول در پاسخ به ادعای عدم سرویس دهی یکی از دفاتر خدمات مشتریان همراه اول به مهاجرین افغانستانی، گفت: نسبت به حقوق تمامی مشترکین حساس هستیم و موضوع را پیگیرى خواهیم کرد.
به گزارش سیتنا، شاهین آرپناهی در پاسخ به ادعای عدم سرویس دهی یکی از دفاتر خدمات مشتریان همراه اول به مهاجرین افغانستانی، توئیت کرد:
منکر وجود کاستى ها و تخلفات نیستیم، ولى خوشحالم که در شرکتى کار میکنم که که نسبت به حقوق مشتریان خود حساس و پیگیر است. موضوع مطرح شده به همراه اطلاعات دفتر مراجعه شده در اختیار همکاران امور مشتریان قرار گرفت. نسبت به حقوق تمامی مشترکین حساس هستیم و موضوع را پیگیرى خواهیم کرد.
گفتنی است؛ یکی از مهاجرین افغانستانی در توئیتر، خطاب به مدیرکل ارتباطات همراه اول، نوشته بود:
چند روز پیش رفته بودم نمایندگی همراه اول سیم کارتم رو ۴g کنم بهم گفتن ب افغانیها خدمات نمیدیم بهتره درخواست نکنی چون ممکنه همین سیمکارت دستت هم بسوزه پ ن: مهاجرین در ایران از کم ترین حقوق شهروندی برخوردار نیستند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید