کدخبر :224779 پرینت
13 بهمن 1397 - 22:32

الاهلی برانکو را از پرسپولیس می‌خواهد

شنیدنش شاید عجیب باشد اما واقعیت این است که رقیب عربستانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان خواهان عقد قرارداد با برانکو ایوانکوویچ شده است.

متن خبر

به گزارش ایران ورزشی، پرسپولیس در حالی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با تیم الاهلی عربستان همگروه شده که پابلو گویدا سرمربی آرژانتینی این تیم شرایط خوبی در الاهلی ندارد و حتی برخی از رسانه‌های عربستان، از برکناری این مربی طی روزهای آینده خبر داده‌اند.

از طرف دیگر مدیران الاهلی هم دنبال پیدا کردن یک جایگزین برای سرمربی آرژانتینی این تیم هستند و یکی از گزینه‌هایشان سرمربی پرسپولیس است. به همین دلیل پیشنهاد کتبی و رسمی خود را برای برانکو ایوانکوویچ فرستاده و از او خواسته‌اند برای مذاکره راهی عربستان شود. این در حالی است که برانکو در ابتدای فصل جاری قرارداد خود با پرسپولیس را به مدت دو سال تمدید کرده بود و تا پایان لیگ نوزدهم با این تیم قرارداد دارد.

این پیشنهاد که چهارشنبه شب برای سرمربی پرسپولیس ارسال شده، سومین پیشنهادی است که مسئولان باشگاه الاهلی عربستان در دو سال اخیر به برانکو داده‌اند. سرمربی کروات پرسپولیس سابقه مربیگری در تیم الاتفاق عربستان را دارد و با این تیم حتی به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هم رسید که البته مقابل استقلال شکست خورد و به مرحله گروهی راه پیدا نکرد.

پرسپولیس و الاهلی عربستان باید در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند. این دو تیم سال گذشته هم در دو بازی مرحله حذفی در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که بازی اول ۲_۲ مساوی شد اما در بازی برگشت پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک از سد این تیم گذشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.