کدخبر :224158 پرینت
28 دی 1397 - 22:59

لزوم آشنایی کسب‌وکارهای نوپا با دیجیتال مارکتینگ/ نظرخواهی وزیر ارتباطات از مردم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: پولدارها از صداوسیما و داراها از تبلیغات شهری استفاده می‌کنند اما کسب و کارهای نوپا و خانگی چه کنند؟

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی توئیت کرد:

پولدارها از صداوسیما و داراها از تبلیغات شهری استفاده می‌کنند اما کسب و کارهای نوپا و خانگی چه کنند؟ گاهی به پیامکهای تبلیغاتی رجوع می‌کنند که نتیجه‌ای جز مزاحمت ندارد. متاسفانه این مشاغل با ظرفیت دیجیتال مارکتینگ آشنا نیستند. #dmDay فرصتی برای جذب آنهاست. منتظر راه‌حل‌های شما هستیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.