کدخبر :223731 پرینت
18 دی 1397 - 17:19

بازدید سرزده‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مرکز مخابرات شهید کلانتری

سیدمجید صدری در بازدید از مرکز مخابرات شهید کلانتری منطقه۸ تهران که امروز صبح به‌صورت سرزده انجام شد، ضمن تشریح اولویت‌های خدمت‌رسانی شرکت مخابرات ایران، توجه بیشتر به مشتری مداری، رضایت ارباب رجوع و ارائه خدمات به مشتریان تجاری را ضامن افزایش درآمد در شرکت مخابرات و تحقق ارتباطی فراگیر عنوان کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری ضمن برشمردن ویژگی های منحصر به فرد تجاری و خدماتی مناطقی مانند منطقه ۸ مخابرات تهران که بافت تجاری و اداری دارد، بر لزوم ارائه سرویس های ویژه تجاری و تسهیل شرایط برای مشتریان تجاری و عمده شرکت مخابرات ایران در این مناطق تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین با حضور در مرکز امور مشترکین مخابرات شهید کلانتری با تنی چند از مشتریان و مراجعه‌کنندگان مرکز به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان موضوعات و مسائل مشتریان قرار گرفت.

در این بازدید سرزده، کارکنان امور مشتریان مرکز مخابرات شهید کلانتری در دیدارهای صمیمانه‌ای با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود را در مورد امور مربوط به کارکنان با مهندس سید مجید صدری در میان گذاشتند.

مهندس سیدمجید صدری در این دیدارها بر تحقق ارتباطی فراگیر، مشتری مداری و همچنین توجه به سرمایه انسانی ارزشمند و تلاشگر شرکت مخابرات ایران تأکید کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.