افزایش کیفیت خدمات و ارائهی سرویسهای پست بانک به ویژه در مناطق محروم مورد قبول است
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: امکان دسترسی پست بانک به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم و روستاها و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات، از نکاتی است که به طور کلی در گزارش هایی که دریافت کردیم مورد قبول بوده است.
محمدرضا پورابراهیمی داورانی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی پست بانک ایران، گفت: گزارش کلی که ما از پست بانک در دست داریم آن است که پست بانک توانسته خدماتش را گسترش دهد و به مجموعه ای از جامعهی هدف که به سادگی نظام بانکی نیست، خدمات بانکی ارائه کند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این بانک توانسته است خدمات کیفی بانکی را در سطح مجموعه خدماتی که به صورت متعارف ارتقاء داده می شود، ارائه دهد.
پورابراهیمی، خاطرنشان کرد: امکان دسترسی این بانک به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم و روستاها و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات، از نکاتی است که به طور کلی در گزارش هایی که دریافت کردیم مورد قبول بوده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: البته باید عملکرد این بانک در صورت های مالی، ترازنامه، سود و زیان و شرایط دیگر، مورد بررسی قرار گیرد، اما کلیت عملکرد این بانک از نظر ما خوب و مثبت است.
انتهای پیام
گفتوگو از زهرا طاهری
افزودن دیدگاه جدید