کدخبر :218233 پرینت
26 شهریور 1397 - 14:16

راه‌اندازی صندوق پستی برای ارسال شکایات مردمی در حوزه‌ی ICT

مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات رگولاتوری از فراهم شدن امکان اعلام شکایت در حوزه ICT در قالب صندوق پستی ۱۹۵ خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ولی‌اله مرادی، مدیرکل توسعه و نظارت بر خدمات عمومی اجباری فاوا (USO) سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: همزمان با راه‌اندازی سامانه جدید رسیدگی به شکایات مردمی (۱۹۵) مبتنی بر مکان نمای جغرافیائی به منظور ایجاد دسترسی بیشتر و شرایط آسانتر برای ثبت و پیگیری شکایتهای مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صندوق پستی ۱۹۵ در شبکه پست جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این امکان برای دریافت شکایات مکتوب از سراسر کشور پیش‌بینی شده، عنوان کرد: از این پس تمامی مشترکان سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات می‌توانند شکایت خود را با درج موضوع شکایت، شرح کامل مشکل، اعلام عنوان اپراتور یا ارائه‌کننده خدمات، شماره تلفن همراه، ثابت و آدرس فرستنده به منظور انعکاس پاسخ نهایی از طریق صندوق پستی ۱۹۵ به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارسال کنند.

مرادی تاکید کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای بررسی، رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ارسالی در سریع‌ترین زمان انجام شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.