کدخبر :210764 پرینت
11 فروردین 1397 - 20:54

محمود صادقی: هیچ مرجعی مصوبه ای درباره‌ی فیلترینگ تلگرام نداشته است

در پی انتشار اخباری مبنی بر فیلترینگ تلگرام تا پایان فروردین ماه بنا به مصوبه‌ی مراجع مسوول، محمود صادقی توییت کرد: نه شورای عالی فضای مجازی نه هیچ مرجع دیگری، مصوبه ای درباره فیلترینگ تلگرام نداشته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در پست توییت خود خبر داد: طبق اطلاعات حاصل از تماس با مسوولان ذی‌ربط، تاکنون، نه شورای عالی فضای مجازی نه هیچ مرجع دیگری، مصوبه ای درباره فیلترینگ تلگرام نداشته است.

گفتنی است؛ ساعتی پیش برخی منابع خبری به نقل از علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کردند: تلگرام تا پایان فروردین فیلتر می شود. این تصمیمی است که در بالاترین سطح اتخاذ شده و تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد. فکر می کنم حداکثر تا پایان ماه جاری (فروردین ماه) این اتفاق خواهد افتاد.

این در حالی است که روز گذشته نیز یک منبع آگاه در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با اشاره به «انتشار برخی خبرهای غیرواقعی  درخصوص محتوای گفت‌وگوهای انجام شده در جلسه شورای عالی امنیت ملی در سال ۱۳۹۷» گفت: شورای عالی امنیت ملی از ابتدای سال جدید تاکنون جلسه ای نداشته است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.