کدخبر :210137 پرینت
27 اسفند 1396 - 17:02

عضو هیات رییسه‌ی کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‌وگو با سیتنا:

اقدام شرکت مخابرات در قطع همکاری با مشاوران خارجی شایسته تقدیر است/ امید است این کار به دور از شعار زدگی و کاملا عملگرایانه باشد

عضو هیات رییسه‌ی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، پیرامون ارزیابی عملکرد مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران در قطع همکاری با مشاوران خارجی این شرکت، اظهار داشت: اقدام انجام شده در شرکت مخابرات ایران شایسته تقدیر است و امید است به دور از شعار زدگی و کاملا عملگرایانه اقدام شده باشد.

متن خبر

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی عملکرد مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران در قطع همکاری با مشاوران خارجی این شرکت، گفت: پیشرفت و آبادانی کشور نیازمند همدلی و مشارکت تمام اقشار جامعه به ویژه نخبگان، به منظور استفاده و بهره گیری از تخصص و تجربه‌ی آنها در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس، ادامه داد: ارتباط دو سویه بین نخبگان و دانش آموختگان دانشگاهی و مسوولان ذی‌ربط در دستگاه‌ها و در سطوح مختلف مدیریتی و تصمیم گیری، یکی از ارکان مهم مدیریت صحیح است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، تصریح کرد: بر این اساس بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی و ارزشمند و جوانان کشور می تواند اقدامی مهم، هم برای افزایش مشارکت جوانان و فرهیختگان در سرنوشت کشور باشد و هم موجب نخبه پروری و گردش و جذب توان نقطه نظرات نخبگان باشد تا از پدیده‌ی خروج نخبگان کاسته شود.

ذوالقدر در پایان افزود: در همین راستا اقدام انجام شده در شرکت مخابرات ایران شایسته تقدیر است و امید است به دور از شعار زدگی و کاملا عملگرایانه اقدام شده باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.