کدخبر :205758 پرینت
09 دی 1396 - 12:02

راه‌حل‌های بی‌دردسر پیش‌روی مشتریان سامسونگ

تولید و عرضه گوشی‌های موبایل و سایر لوازم الکترونیکی، فرآیندی‌ست که تنها با فروش آنها به پایان نمی‌رسد. این فرآیند با فروش کالا به نیمه‌ راه می‌رسد و از این جا به بعد است که مشتریان انتظار دارند تا به پشتوانه ضمانت‌نامه کالای خود از خدمات مناسب و همه جانبه برخوردار شوند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این پشتیبانی که به عنوان «خدمات پس از فروش» شناخته می‌شود، امروزه از حالت سنتی و کلاسیک خود خارج شده و زنجیره‌ای از خدمات، آموزش و ارتباط بی‌واسطه مشتری و تولید‌کننده را در بر می‌گیرد.

سامسونگ به عنوان رهبر بازار موبایل، مراکز خدمات مخصوص تلفن همراه راه‌اندازی کرده است تا مشتریان با آسودگی و اطمینان کامل از دریافت سرویس‌های ویژه به این مراکز مراجعه کنند.

مراکز خدمات تلفن‌ همراه سامسونگ تنها به تعمیر دستگاه‌ها بسنده نمی‌کند و مجموعه‌ای از خدمات ویژه شامل مشاوره، آموزش و انتخاب محصول را به کاربران ارائه می‌دهد.

نسل جدید این مراکز سال گذشته در بازار چارسوی تهران افتتاح شد که به عنوان بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه در ایران شناخته می‌شود. در این مرکز مشتریان علاوه بر دریافت خدمات ویژه، به شکل رو در رو و کاملا بی‌واسطه با کارشناسان سامسونگ روبرو می‌شوند و در همان مکان فرآیند تعمیر دستگاه خود را مشاهده و بر آن نظارت می‌کنند.

سامسونگ ۱۰۰ مرکز خدمات تلفن همراه در سراسر ایران دارد که هفت مرکز آن در شهر تهران قرار دارد. تمامی مشتریان و خریداران گوشی‌های سامسونگ می‌توانند با داشتن ضمانت‌نامه معتبر و فاکتور خرید به مراکز مجاز تلفن همراه مراجعه کنند و از خدمات ویژه آن بهره مند شوند.

با توجه به آموزش‌های داده شده، تمامی مراکز خدمات موبایل سامسونگ دارای تکنسین‌ها و کارشناسان مجربی است که موظف هستند تمامی اطلاعات مربوط به مشکلات گوشی‌ها را در اختیار کاربران بگذارند. در این مراکز ارتباط بین مشتری و کارشناس به شکل رو در رو و بدون واسط است تا مشتریان با خیالی راحت از کوچکترین جزئیات روند تعمیر دستگاه خود با خبر شوند.

یکی از عمده‌ترین مشکلات کاربران تلفن همراه شناسایی و پیدا کردن مراکز مجاز موبایل سامسونگ در شهرها است. به دلیل کثرت مراکز تعمیر لوازم الکترونیکی و گوشی‌های موبایل در ایران، شناخت مراکز مجاز نزدیک به کاربران سخت و دشوار است. برای حل این مسئله سامسونگ ایران دو راهکار را پیش‌روی مشتریان خود قرار داده است. اولین و سریع‌ترین روش، ارتباط با مرکز تماس موبایل سامسونگ است که در هفت‌ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات کاربران است.

کاربران برای اطلاع از نزدیک‌ترین مرکز خدمات مجاز موبایل سامسونگ کافی‌ست تا با شماره تلفن  ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس بگیرند و ضمن دریافت اطلاعات مکانی از زمان فعالیت این مراکز آگاه شوند.

مرکز تماس موبایل همچنین پاسخگوی سوالات فنی و عمومی کاربران در مورد تلفن‌ همراه و صحت و اعتبار ضمانت‌ نامه دستگاه خواهد بود.

مشابه مرکز تماس موبایل، سامسونگ مرکز تماسی برای سایر محصولات خود شامل لوازم کامپیوتری، لوازم خانگی و صوتی‌وتصویری راه‌اندازی کرده است. این مرکز با شماره ۸۲۵۵-۰۲۱  سوالات کاربران در مورد موقعیت مکانی و زمان فعالیت مراکز مجاز تعمیر محصولات سامسونگ را پاسخ می‌دهد.

علاوه بر این، وبسایت سامسونگ به نشانی http://www.samsung.com/iran/support/ نزدیک‌ترین مراکز مجاز خدمات سامسونگ را با توجه به نوع کالای مشتریان نمایش می‌دهد.

سامسونگ، ارائه خدمات گسترده پس از فروش را مکملی مناسب برای محصولات کاربردی و الهام‌بخش خود می‌داند و تلاش می‌کند در هر دو زمینه بالاترین سطح از فناوری و خدمات را عرضه کند.

در زمینه خدمات پس از فروش، سامسونگ تلاش می‌کند با ارائه نسل جدید و مدرن این خدمات روز به روز چتر حمایتی و پشتیبانی از مشتریان را توسعه دهد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.