کدخبر :309423 پرینت
01 آبان 1403 - 12:47

فروش گوشی تاشوی سامسونگ فقط در چین و کره جنوبی

طبق اعلام سامسونگ، این شرکت مدل ویژه‌ ای از گوشی هوشمند گلکسی تاشوی خود با نام زد فولد (Z Fold) را عرضه خواهد کرد که تنها در دو کشور کره جنوبی و چین به فروش خواهد رسید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت سامسونگ می‌خواهد نسخه ویژه‌ای از گوشی هوشمند گلکسی زد فولد (Z Fold) را عرضه کند که نازک‌تر و سبک‌تر از مدل اصلی خواهد بود و رم و دوربین اصلی آن نیز ارتقا خواهد یافت.

آن دسته از طرفداران گوشی‌های سامسونگ که به سری گلکسی زد فولد علاقه‌مند هستند، ممکن است در مورد نسخه ویژه این گوشی که همین جمعه(۲۵ اکتبر) عرضه می‌شود، کنجکاو باشند. با این حال باید بدانند که این گوشی هوشمند تنها به فروشگاه‌های کره جنوبی و چین راه پیدا می‌کند.

این گوشی با نام «Z Fold SE» دقیقا ۱.۵ میلی‌متر نازک‌تر، سه گرم سبک‌تر و ۱.۶ میلی‌متر نازک‌تر از گوشی «Z Fold ۶» خواهد بود و وزن کلی آن ۲۳۶ گرم است.

همچنین صفحه نمایش داخلی و خارجی آن به ترتیب هشت اینچی و ۶.۵ اینچی است. در حالی که صفحه نمایش داخلی و خارجی نسخه اصلی به ترتیب ۷.۶ اینچ و ۶.۳ اینچ است.

در حالی که گلکسی فولد ۶ دارای ۱۲ گیگابایت رم است، گلکسی زد فولد SE دارای ۱۶ گیگابایت رم خواهد بود که به آن اجازه می‌دهد تا در وظایف هوش مصنوعی به لطف گلکسی ای‌آی(Galaxy AI) سامسونگ عملکرد بهتری داشته باشد.

این وظایف شامل تفسیر مکالمه در لحظه، ویرایش تصویر، خلاصه کردن صوت‌ها و رونویسی است. سامسونگ قصد دارد به کاربران کمک کند تا خلاقیت خود را با این عملکردها و سایر عملکردها آشکار کنند.

آخرین تغییر قابل توجه نیز دوربین پشت است. حسگر دوربین پشت این نسخه ویژه از ۵۰ مگاپیکسل در مدل اصلی به ۲۰۰ مگاپیکسل ارتقا یافته است که مطمئناً طرفداران عکاسی با گوشی‌های هوشمند را ذوق‌زده می‌کند.

قیمت پیشنهادی سامسونگ برای این نسخه ویژه ۲ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۶۰۰ وون است که تقریباً معادل ۲۰۲۵ دلار می‌شود. ضمن اینکه در حال حاضر هیچ حرفی از قیمت آن در چین زده نشده است.

گوشی Galaxy Fold SE اساساً مشابه سایر مدل‌های Galaxy Z Fold است، اما در حال حاضر باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی در این خانواده است.

فعلا کسانی که در کشورهای کره جنوبی یا چین نیستند، برای خرید آن با چالش‌ روبرو می‌شوند، اما شاید سامسونگ در آینده سیاست خود را درباره فروش این مدل منحصر به فرد تغییر دهد.

 زد فولد

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.