امکان سنجش معتبر سرعت ADSL مخابرات در پرتال شرکت
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت به عنوان قدیمی ترین و گسترده ترین اپراتور حوزه ارتباطی کشور از جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان برخوردار است، به همین دلیل با توجه به اعتمادی که به عملکرد خود دارد، امکان سنجش کیفیت سرعت در پرتال این شرکت برای همه مشتریان فراهم است.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام، افزود: شاخص های کیفی و کمی شبکه ارتباطی کشور بر اساس حدود آستانه مورد قبول اتحادیه جهانی مخابرات می باشد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاخص های کیفی از دو منظر مشتری و شبکه مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد، تصریح کرد: در صورتی که هر شاخص بر اساس استاندارد مورد قبول نباشد، عملیات اصلاحی و بهبود برای آن شاخص صورت می گیرد.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تاکید بر پایداری مناسب شبکه ارتباطی در کشور با توجه به گستردگی آن، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران با دارا بودن 4 میلیون مشتری اینترنت پرسرعت از جایگاه خاصی بر خوردار بوده است. بر این اساس خود را موظف می داند تمام همت و تلاش خود را برای ارایه سرویس های متنوع و باکیفیت مناسب بکار گیرد.
وی بابیان اینکه ارزیابی و تست های متعددی برای ارایه هر چه بهتر محصولات در حوزه پشتیبانی و خدمات پس از فروش این شرکت صورت می گیرد، گفت: در این حوزه تست سرعت از اهمیت و جایگاه ویژه ای برای کسب رضایت مشتریان برخوردار است و برای انجام آن می بایست سرورهای مناسب و اتصال مستقیم به مودم یا کابل در نظر گرفته شود.
بیدخام با اشاره به اینکه اگر تست سرعت با استفاده از نرم افزار speed test در خارج از کشور صورت گیرد ، سرعت نمایش داده شده واقعی نمی باشد، تصریح کرد: امکان گرفتن عکس قبل از پایان تست نیز وجود دارد. بدیهی است انتشار مطالب و توضیحات غیرکارشناسانه در شبکه های مجازی، جایگاهی در بین مشتریان گرامی این شرکت نخواهد داشت و احتمال وجود یک خرابی را نمی توان به چندین میلیون مشترک تعمیم داد.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه اعتماد این شرکت به پایداری و کیفیت شبکه منجر به نمایش سرعت برای همه مشتریان خواهد بود، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران همواره آماده پاسخگویی و اصلاح و بهبود خدمات خود می باشد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید