کدخبر :205024 پرینت
08 آذر 1396 - 17:15

تشکر سردار آزمون از ماریا کوماندنایا در استوری اینستاگرام

سردار آزمون، مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان و عضو باشگاه روبین کازان روسیه با انتشار عکسی بر روی استوری اینستاگرام، پیشاپیش از مجری زن مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به خاطر انتخاب لباس مناسب برای اجرا تشکر کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از یورونیوز، سردار آزمون، با انتشار عکسی بر روی استوری اینستاگرام که وی را در کنار مجری زن این مراسم نشان می دهد از وی پیشاپیش به خاطر انتخاب لباس مناسب برای اجرا تشکر و پیش بینی کرده که در این صورت بینندگان تلویزیونی در ایران با مشکل کمتری مراسم را تماشا خواهند کرد.

ماریا کوماندنایا، خبرنگار سرشناس روس که از محبوبیت زیادی در کشورش برخوردار است به همراه گری لینه کر، ستاره پیشین فوتبال انگلیس که اینک از کارشناسان و مجریان سرشناس برنامه های ورزشی است روز جمعه اول دسامبر مراسم قرعه کشی را در کاخ کرملین اجرا خواهند کرد.

کوماندنایا که ارتباط خوبی با سردار آزمون دارد پیشتر با مهاجم ایرانی گفتگویی تلویزیونی انجام داده و عکس خود به همراه آزمون را که از درون مسجدی در شهر کازان گرفته شده بر روی صفحه اینستاگرام خود گذاشته بود.

مصاحبه با فوتبالیست ایرانی و نوع پوششی که کوماندنایا هنگام این گفتگو و عکس اینستاگرامی با آن ظاهر شده بود واکنش مثبت کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت. بسیاری از ایرانی ها از مجری مراسم قرعه کشی خواسته اند تا هنگام اجرای مراسم نیز از همین پوشش استفاده کند.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.