کدخبر :202330 پرینت
11 مرداد 1396 - 16:27

واعظی در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت:

ایجاد شبکه ملی اطلاعات مهمترین اقدام وزارت ارتباطات دولت یازدهم بوده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: ایجاد شبکه ملی اطلاعات، مهمترین کار وزارت ارتباطات بوده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمود واعظی با اشاره به گمانه زنی ها درباره ترکیب کابینه دوازدهم ، اظهار کرد: این بد است که رییس جمهوری که این همه وقت گذاشته است برای کابینه، حال عده‌ای بیایند و بگویند آقای فلانی و فلانی در انتخاب کابینه نقش دارند. شخص رئیس جمهور با مشورت هایی که کرده، تصمیم گرفته و این کمپین هایی که به نفع این یکی و آن یکی مطرح شده است، درست نیست و نه من و نه هیچ شخص دیگری در این زمینه نقشی نداشته است.

وی افزود: درباره تایید حضور من به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور نیز اجازه دهید تا خود آقای روحانی این موضوع را اعلام کند.

وزیر ارتباطات با بیان این‌که « امروز آخرین جلسه دولت یازدهم برگزار شد»، گفت: فضای این جلسه بسیار صمیمی و دوستانه بود بین همه همکارانی که در دولت می مانند و نیز کسانی که دولت را ترک می کنند و رییس جمهوری نیز از تلاشهای تک تک همکاران تشکر کردند و از سوی دیگر با بیان مشکلات، ابزار امیدواری کردند که با همین صمیمیتی که امروز وجود دارد، چه کسانی که در کابینه می مانند و چه کسانی در بیرون از کابینه هستند، دولت را برای محقق کردن شعارها و برنامه هایش همراهی کنند.

واعظی در پاسخ به این پرسش که اولویت وزیر ارتباطات دولت دوازدهم باید چه باشد، گفت: شبکه ملی اطلاعات همانطور که زیرساخت هایش آماده شده است، الان وظیفه این است که هماهنگ کنند تا همه دستگاه های دولتی و غیردولتی بتوانند در بستر شبکه ملی اطلاعات عمل کنند و اولویت بعدی این است که شبکه اجتماعی بومی داشته باشیم و نیز کسب و کارهای الکترونیک را رونق دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه ایجاد شبکه ملی اطلاعات، مهمترین کار وزارت ارتباطات بوده است، گفت: دولت الکترونیک بستری می خواهد که ما آن را آماده کرده ایم و موفق شده ایم که در فاز نخست، ۵۱ دستگاه با ۴۴۰ خدمت را آماده کنیم که تا آخر مهرماه آن را روی" دولت همراه" یا موبایل هم می آوریم و البته باید حدود دوهزار خدمت را در کشور آماده کنیم که به دولت الکترونیک بپیوندد..

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.