کدخبر :202032 پرینت
24 تیر 1396 - 12:06

مدیران حاشیه ساز در وزارت ارتباطات کنار گذاشته می‌شوند؛

دکتر واعظی، در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ماندنی شد

علی رغم انتشار برخی اخبار در روزهای اخیر مبنی بر احتمال انتصاب دکتر محمود واعظی به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم، اخبار دریافتی سیتنا از منابع موثق حاکی است که واعظی در دولت دوازدهم نیز همچنان سکان وزارت ارتباطات را در دست خواهد داشت.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، با اتمام جمع بندی کارگروه‌های مشخص شده‌ی دولت برای معرفی وزرای پیشنهادی، گمانه زنی‌ها در مورد گزینه‌های وزارتخانه‌ها در رسانه‌های مختلف به اوج رسید و در همین حال برخی رسانه‌ها از احتمال انتصاب دکتر محمود واعظی به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم خبر دادند.

اما اخبار دریافتی سیتنا از منابع موثق، حاکی است که به دلیل رضایت دکتر روحانی از عملکرد وزارت ارتباطات در دولت یازدهم، واعظی در دولت دوازدهم نیز همچنان سکان وزارت ارتباطات را در دست خواهد داشت تا بتواند به برنامه‌های توسعه‌ای خود و تیمش در حوزه‌ی عملکرد این وزارتخانه ادامه دهد.

در همین حال به دلیل انعکاس انتقادات گسترده از عملکرد برخی مدیران در وزارت ارتباطات، دکتر واعظی، برخی تغییرات در حوزه‌ی مدیریتی این وزارتخانه را در دستور کار دارد تا بتواند با جایگزینی مدیران لایق و متخصص در حوزه‌های مختلف، حواشی این وزارت را به حداقل ممکن کاهش دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.