کدخبر :201509 پرینت
23 خرداد 1396 - 22:36

در راستای رفع دغدغه‌ی مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی؛

وزیر ارتباطات: تلاش‌ها برای تکامل شبکه‌ی ملی اطلاعات افزایش می‌یابد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری با موضوع شبکه ملی اطلاعات، گفت: همواره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای ما راهگشا بوده است و مصمم هستیم تلاش ها را برای تکامل شبکه ملی اطلاعات افزایش داده تا به آنچه ایشان به عنوان اهداف بلند ملی ترسیم کرده اند برسیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان نظام و دغدغه ایشان در خصوص  فضای مجازی، گفت: با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت مولای متقیان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم عزیز کشورمان در شب‌های قدر، از بیانات مقام معظم رهبری استقبال می کنیم.

واعظی افزود: همواره رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب برای ما راهگشا بوده است و مصمم هستیم  تلاش ها را برای تکامل  شبکه ملی اطلاعات افزایش داده تا به آنچه ایشان به عنوان اهداف بلند ملی ترسیم کرده اند برسیم.

وی تاکید کرد: همه همکاران ما که در زیرساخت ها تلاش می کنند، آنهایی که در توسعه محتوی مسوولیت دارند و همه نهادهایی متعدد که سهمی در توسعه و سالم سازی شبکه ملی اطلاعات دارند در چارچوب شورای عالی فضای مجازی در این خصوص با همگرایی و هماهنگی و همدلی بیشتر، تلاش های خود را افزایش می دهیم.

واعظی گفت: در اولین جلسه شبکه ملی اطلاعات با توجه به دغدغه طرح شده تمام برنامه های اجرایی به منظور سرعت بخشی به توسعه همه جانبه شبکه ملی و رفع دغدغه های ایشان و با بهره گیری از تمام ظرفیت کشور ادامه خواهد یافت و انشاالله در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات که تا پایان این دولت اجرا خواهد شد مسیر حرکت را با  تعامل بیشتر با  تمامی صاحبنظران تنظیم و با  تلاش بیشتر  اجرا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: به ویژه در زمینه تولید محتوای سالم و تلاش برای ایجاد خدمات بومی و حمایت همه جانبه از تمامی نوآوران  محصولات و خدمات سخت افزاری نرم افزاری و محتوایی، فرمایش معظم له با همراهی همه نهاد ها همراه می شود و همدلانه و هماهنگ در جهت تکامل شبکه ملی اطلاعات گام برمی داریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در پاسخ به این سؤال که نقطه کلیدی تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در فضای مجازی را چه می دانید؟ گفت: مسوولیت پذیری تمامی دستگاه ها و نهادها و نیز همه کاربران فضای مجازی نقطه کانونی توسعه فضای مجازی سالم است و البته تلاش ما در ایجاد زیرساخت اعتمادپذیر و ایمن و مسوولیت پذیر توسط همه دست اندرکاران در فضای مجازی است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.