ارزیابی مراکز تماس مشهد و کرج شرکت آسیاتک
برای ارتقاء سطح ارایهی سرویس های اینترنتی شرکت آسیاتک و در راستای جایزهی کیفیت آسیاتک (AQA)، مراکز تماس (Call Centers) دو شهر مشهد و کرج این شرکت ارزیابی شد و ارزیابی مرکز تماس یزد نیز در روزهای آتی انجام خواهد شد.
به گزارش سیتنا، روابط عمومی شرکت آسیاتک، افزود: جایزهی کیفیت آسیاتک (Asiatech Quality Award)، یک مدل اقتباسی از مدل جایزهی ملی کیفیت، مدل بنیاد کیفیت اروپا، مدل ارزشیابی اپراتورهای برتر و مدل اصلاح شدهی جایزهی ملی تعالی و الزامات شرکت آسیاتک است و وظیفهی این مدل ارزیابی و بهبود عملکرد سه بخش اصلی حیات شرکت آسیاتک است که شامل مراکز فروش، پشتیبانی و تماس می باشد.
بر اساس این مدل، هر ساله نمایندگان آسیاتک (مراکز فروش، پشتیبانی و تماس) مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرند.
این دوره ارزیابی که شامل برنامه های افتتاحیه، برگزاری دوره های آموزشی، ارایهی اظهارنامه، ارزیابی و اعلام نتایج آن می باشد، از فروردین ماه تا مرداد ماه هر سال انجام و در پایان با مراسم اختتامیهی آن به نمایندگان برتر جوایز نفیسی از طرف دبیرخانه AQA اهدا می شود.
در همین حال، مراکز تماس (Call Centers) دو شهر مشهد و کرج شرکت آسیتک ارزیابی شد و ارزیابی مرکز تماس یزد نیز در روزهای آتی انجام خواهد شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید