کدخبر :186807 پرینت
19 اردیبهشت 1395 - 21:06
بر اساس اعلام سامانه‌ی پاسخگویی وزارت ICT:

"ایرانسل" پایین‌ترین درصد رضایت مردمی در پاسخگویی به شکایات را کسب کرد

رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات، با اشاره به گزارش دوره ای سامانه پاسخگویی 195 این وزارت در سال 94، از رضایت 60 درصدی مراجعین به این سامانه خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر فرنقی زاد عنوان کرد: سامانه 195 بیش از 836 هزار تماس را پاسخگویی کرده که حدود 97 درصد در همان مرحله ابتدایی توسط کارشناسان این سامانه راهنمایی شده اند و 17 هزار 500 تماس نیز در بخش ثبت و پیگیری الکترونیکی درخواستها ثبت شده است که رسیدگی کامل به بیش از 94 درصد آنها صورت گرفته و مختومه شده که از این نظر یک رکورد محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این میان بیش از 60 درصد افرادی که درخواست آن ها به راحتی قابل حل نبوده و در سامانه ثبت شده است، پس از طی مراحل رسیدگی اعلام رضایت کامل داشته اند.

به گفته فرنقی زاد در بین اپراتورهای ارتباطی در سال 94، از نظر میزان رضایت مشترکین از نحوه رسیدگی و پاسخگویی اپراتورها به شکایات یا درخواست‌های ثبت شده در این سامانه، شرکت مخابرات ایران (ثابت و همراه) 57 درصد، رایتل 50 درصد و ایرانسل 44 درصد رضایت مردم را کسب کرده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، افزود: همچنین در همین دوره زمانی نظر مردم در خصوص پاسخگویی اپراتورها، تعداد درخواستها/ شکایات مختومه با پاسخهای قابل قبول، مخابرات ایران (ثابت و همراه) و رایتل 97 درصد و ایرانسل 96 درصد بوده که پاسخگویی و مختومه شده اند.

فرنقی زاد افزود: همچنین در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات؛ میزان رضایت مشترکین از نحوه رسیدگی و پاسخگویی اپراتورها به شکایات/ درخواستهای ثبت شده، شرکت داده پردازی فن آوا با 89 درصد، پیشگامان توسعه ارتباطات با 77 درصد و داده گستر عصر نوین با 70 درصد قرار دارند.

وی اظهار داشت: از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات، شرکت های انتقال داده های ندا گستر صبا و آسیا تک با 100 درصد، شاتل با 99/8 درصد و داده پردازی فن آوا با 99/6 درصد موفق شدند رضایت مردم را جلب کنند.

سامانه 195 سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولیت ثبت؛ پاسخگویی و پایش درخواست، شکایت، پرسش، انتقاد و پیشنهاد در حوزه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات من جمله تلفن ثابت و همراه، اینترنت و پست و همچنین ثبت و رسیدگی به درخواستهای ملاقات با وزیر می باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

درود خدا بر سیتنا بابت این خبر مهم این اپراتور حرام ... ما رو بیچاره کرده بقرآن خدا گران فروشی،عدم احترام به مردم در همه جا چه طوی شبکها و چه حضوری نت نابو آنتن دهی ویران
سلام
من در مورخ 6 ام مهر 96 مرکز خرید کوروش واقع در بزرگراه ستاری کارکنان ایرانسل مبلغ سی هزار تومان از من جهت خرید سیم کارت دایمی دریافت کرده اند و گفته اند ظرف چند ساعت فعال میشود. مزید اطلاع من به ایشان کارت ملی و اثر انگشت ارایه کرده ام. حال علاوه بر فعال نشدن سیم کارت تا این لحظه ، بلکه معلوم میشود مبلغ فوق پیش قسط میباشد و جهت فعال سازی سیم کارت میبایست به مراکز خدماتی رجوع کرد.
حال برداشت من از این موضوع این است که ایرانسل با آلت دست قرار دادن جوانان بیکار جهت فروش محصولاتش بنوعی بواسطه پورسانت فروش ، ایشان را تشویق به نگفتن حقایق و دروغ گویی می نماید. در کل من از ایرانسل رضایت ندارم .

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.