تکرار یک المان کلیدی در تبلیغ خدمت تخصصی دو اپراتور
یکی از کمپین های ماه های اخیر رایتل، خدمتی از این این اپراتور را معرفی می کند: سیم کارت رایتل طرح دانشجو. خدمتی که شرایط قیمتی مناسبی را در دستور کار دارد و مناسب احوالات جیب مخاطب هدف اولیه خود، یعنی قشر دانشجو است.
به گزارش سیتنا به نقل از ام بی ای نیوز، در آگهی عده ای دانشجو با ظاهر امروزی و جوان پسند را مشاهده می کنیم که با هیجان خاصی در مورد ویژگی ها و مزایای خدمت مذکور توضیح می دهند. در پس زمینه آگهی از شناخته شده تخته سیاه (تخته سبز رنگ موسوم به تخته سیاه) و گچ برای فضاسازیِ هر چه بهتر حال و هوای دانشجویی بهره گرفته شده است، شناخته شده هایی که آشنای چشم مخاطبان هستند.
چند وقت پیش بود که رقیب قدرتمند رایتل، یعنی همراه اول، خدمتی با نام و بازار هدف مشابه تعریف و به بازار ارائه کرد: سیم کارت دانشجویی همراه اول.
این اپراتور نیز در تبلیغات خود از المان دانشجو با ظاهر مدرن و امروزی، تخته سیاه و گچ استفاده کرده بود، المان هایی که در تبلیغات جدید رایتل نیز تکرار شده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید