کدخبر :173687 پرینت
11 فروردین 1394 - 21:56

تشریح اهم برنامه‌های شرکت مخابرات ایران برای سال ۹۴

ارتقای ظرفیت و افزایش مشترکان ثابت، سیار و دیتا، به روزرسانی و نوسازی شبکه IP مخابرات ایران و توجه به بازار پهن‌باند مشترکان سازمانی، خانگی و تجاری از اهم برنامه‌های شرکت مخابرات برای توسعه شبکه مخابراتی در سال 94 است.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت مخابرات ایران برای سال ۹۴ برنامه‌ها و اقدامات جدید خود را در قالب ۱۶ سرفصل اعلام کرد و  در دستور کار قرار داد.

اهم برنامه‌های این شرکت برای سال ۹۴ به شرح زیر است:

* ارتقای ظرفیت و افزایش مشترکان در حوزه‌های ثابت، سیار و دیتا

* حرکت به سمت بازارهای جدید و ایجاد مراکز داده‌ ابرپایه جهت سرویس‌دهی متمرکز به شرکت‌های گروه و سایرین

* حرکت به سمت بازار پهن‌باند در قالب سازمان‌ها و مشترکین خانگی و تجاری

* حرکت به سمت هم‌افزایی در شبکه‌های سیار و ثابت به منظور کاهش هزینه‌های جاری و افزایش بهره‌وری

* به روزرسانی و نوسازی شبکه IP مخابرات ایران

* پاسخگویی سریع و همه‌جانبه همزمان با انعطاف‌پذیری

* ایفای رسالت اجتماعی در ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و کمک به توسعه کسب و کارها و رشد اقتصادی و اجتماعی، ایجاد فضای تعامل و همکاری با مشتریان سازمانی

* تغییر در ساختار اداری و سازمانی، به روزرسانی قوانین و مقررات با هدف سرعت بخشیدن به امور

* برنامه محوری در اجرای پروژه‌ها با رویکرد علمی و دانش‌محور

* روزآمدی و استفاده از فناوری‌های نو

* توسعه کاربرد ارتباطات و فناوری اطلاعات در جامعه، با تقویت اقتصاد ملی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری

* همکاری با مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان بورس و سازمان خصوصی‌سازی با رویکرد جدید

* تدوین استراتژی بلندمدت شرکت مخابرات ایران و سرمایه‌گذاری در بخش‌های جدید

* نقش‌آفرینی در توسعه کلان کشور، از طریق تحقق دولت الکترونیکی

* آینده‌پژوهشی و رصد اطلاعات به روز و کاربست آن در بخش‌های صف و ستاد

* صرفه‌جویی در هزینه‌ها از طریق یکپارچه‌سازی تصمیم‌گیری‌ها و اجرای غیرمتمرکز

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.