تشریح اهم برنامههای شرکت مخابرات ایران برای سال ۹۴
ارتقای ظرفیت و افزایش مشترکان ثابت، سیار و دیتا، به روزرسانی و نوسازی شبکه IP مخابرات ایران و توجه به بازار پهنباند مشترکان سازمانی، خانگی و تجاری از اهم برنامههای شرکت مخابرات برای توسعه شبکه مخابراتی در سال 94 است.
به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت مخابرات ایران برای سال ۹۴ برنامهها و اقدامات جدید خود را در قالب ۱۶ سرفصل اعلام کرد و در دستور کار قرار داد.
اهم برنامههای این شرکت برای سال ۹۴ به شرح زیر است:
* ارتقای ظرفیت و افزایش مشترکان در حوزههای ثابت، سیار و دیتا
* حرکت به سمت بازارهای جدید و ایجاد مراکز داده ابرپایه جهت سرویسدهی متمرکز به شرکتهای گروه و سایرین
* حرکت به سمت بازار پهنباند در قالب سازمانها و مشترکین خانگی و تجاری
* حرکت به سمت همافزایی در شبکههای سیار و ثابت به منظور کاهش هزینههای جاری و افزایش بهرهوری
* به روزرسانی و نوسازی شبکه IP مخابرات ایران
* پاسخگویی سریع و همهجانبه همزمان با انعطافپذیری
* ایفای رسالت اجتماعی در ارتقای زیرساختهای ارتباطی و کمک به توسعه کسب و کارها و رشد اقتصادی و اجتماعی، ایجاد فضای تعامل و همکاری با مشتریان سازمانی
* تغییر در ساختار اداری و سازمانی، به روزرسانی قوانین و مقررات با هدف سرعت بخشیدن به امور
* برنامه محوری در اجرای پروژهها با رویکرد علمی و دانشمحور
* روزآمدی و استفاده از فناوریهای نو
* توسعه کاربرد ارتباطات و فناوری اطلاعات در جامعه، با تقویت اقتصاد ملی و صرفهجویی در هزینهها و افزایش بهرهوری
* همکاری با مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان بورس و سازمان خصوصیسازی با رویکرد جدید
* تدوین استراتژی بلندمدت شرکت مخابرات ایران و سرمایهگذاری در بخشهای جدید
* نقشآفرینی در توسعه کلان کشور، از طریق تحقق دولت الکترونیکی
* آیندهپژوهشی و رصد اطلاعات به روز و کاربست آن در بخشهای صف و ستاد
* صرفهجویی در هزینهها از طریق یکپارچهسازی تصمیمگیریها و اجرای غیرمتمرکز
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید