کدخبر :172526 پرینت
04 بهمن 1393 - 00:50
مدیرعامل اپراتور دوم:

تبلیغات اینترنت ایرانسل بر اساس تست سرعت در حداکثر اعلام می شود!

سیتنا - مدیرعامل ایرانسل در جمع گزینشی خبرنگاران، در مورد سرعت واقعی اینترنت و ناهمخوانی که در تبلیغات این شبکه وجود دارد، گفت: تبلیغات بر اساس تست سرعت در حداکثر اعلام می شود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار مهر، دزفولی در مورد سرعت واقعی اینترنت و ناهمخوانی که در تبلیغات این شبکه وجود دارد، گفت: تبلیغات بر اساس تست سرعت در حداکثر اعلام می شود و اعلام سرعت به این معنی نیست که در تمامی مناطق و محدوده ها مشترک با یک سرعت مشخص و بدون تغییر به شبکه ایرانسل متصل شود.

وی گفت: سرعت اینترنت موبایل با توجه به ویژگی شبکه موبایل، متفاوت بوده و بسته به محدوده ای که آنتن BTS در آنجا نصب است و نیز تعداد استفاده کنندگان به صورت همزمان، تغییر می کند.

دزفولی در مورد گرانی نرخ تعرفه اینترنت موبایل نیز گفت: از اول دی ماه در راستای تغییر تعرفه ها، مدلهای متنوعی از بسته های اینترنتی را ارائه داده ایم که نسبت به قبل از این تاریخ معتقدیم که افزایش قیمت نداشته و تغییر در تعرفه ها داشته ایم.

وی گفت: تعداد بسته های تعرفه ای با تنوع بسیاری داریم و معتقدیم که قیمت اینترنت ایرانسل به ازای هر مگابایت عدد پایینی است و برخی کشورهای منطقه 100 برابر این قیمت به مشترکانشان سرویس می دهند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.