کدخبر :14872 پرینت
08 خرداد 1393 - 06:54

قابلیت اتصال اینترنتی 10 کاربر با مودم وای فای رایتل

مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی، اعتباری و دیتا رایتل علاوه بر مودم USB نسل سوم (دانگل) به زودی می‌توانند مودم وای فای رایتل (رای فای) را نیز خریداری کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، رای فای (RiFi) یک دستگاه کوچک جیبی است که با قرار دادن یک سیم‌کارت دیتای رایتل، تبدیل به یک مودم بی‌سیم قابل حمل می‌شود که قابلیت اتصال اینترنتی برای 10 کاربر را به‌صورت همزمان فراهم می‌کند.

قابل ذکر است، درصورت استفاده همزمان چند نفر از اینترنت سرعت بین کاربران تقسیم می‌شود. با قرار دادن سیم‌کارت رایتل در مودم رای فای، این دستگاه مانند یک مودم بی‌سیم (WiFi) عمل می‌کند.

در این حالت، مودم در لیست WiFi هر دستگاه با قابلیت بی‌سیم قابل رویت می‌شود. با انتخاب نام رای‌فای در لیست مربوطه و وارد کردن رمز اتصال به آن، کاربران می‌توانند به راحتی از اینترنت پرسرعت رایتل استفاده نمایند و هر نوع دستگاه با قابلیت WiFi مانند انواع تلفن همراه، رایانه شخصی و تبلت می‌تواند به رای فای متصل شود.

با توجه به ابعاد کوچک و وزن سبک این مودم، کاربران به‌راحتی می‌توانند آن‌را همه‌جا همراه داشته باشند و همواره به‌صورت بی‌سیم به اینترنت پرسرعت متصل بمانند.

ویژگی‌های مودم رای فای به شرح زیر است:

* قابلیت شارژ آسان و سریع باطری ازطریق شارژ و پورت USB رایانه و دستگاه‌های دیگر
* باطری با قابلیت 5 ساعت استفاده مداوم و 150 ساعت حالت آماده به‌کار (Standby)
* پشتیبانی از کارت حافظه (Micro SD) تا ظرفیت 32 گیگا بایت
* اتصال آسان و سریع اینترنت

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

سلام این مودم رای فای که میگید فقط سیم کارت دیتا میخوره؟؟ بعد باید سیم کارت رو شارژ کنی و بسته بزنی؟ یا ماهانه قبض پرداخت داره؟؟ حافظه رم به چه درد میخوره؟؟ لطفا پاسخ منو بدید ممنون
به نظرشخصی من فکرکنم که همه ی سیم کارت های رایتل راقبول می کنه!درباره ی سوال بعدی هم فکرکنم که چون به جزسیم کارت های دائمی بقیه سیم کارت ها شارژی هستندپس اگه سیم کارتت دائمی نبودبایدشارژش کنی ولی اگه سیم کارتت دائمی باشه قبض پرداخت می کنی! منم نمی دونم حافظه به چه دردمی خوره!البته به نوشته های من احتمال 100درصدنده بلکه احتمال80درصدبده چون خودم هم زیادمطمئن نیستم. ممنون که نوشته های من راخوندی بای
سلام این مدم ای فای که میگین فقط با سیم کا ت کار میکنه. ایاهمه جا انتن میده قیمتش چنده از کجا میشه تهیه کرد
سلام خسته نباشید.من ازطریق سامانه مدیریت حساب مودم رای فای خریدم پول هم ازحسابم کم شد ولی فرمی واسم نیومد که تکمیل کنم فقط یه اس برام فرستادن که رای فای برای شما فعال است وتا 24 ساعت معتبر است.یکی راهنماییم کنه اصلا من مودم سفارش دادم؟؟مودم برام میاد؟؟خواهشا سریع جواب بدید که من چیکار کنم
سلام به نظر دستگاه خوبی میاد ولی لظفا توضیحات بیشتری بگذارید مثلا قیمتش
چقد توضیحات متنتون ناقصه!!!! کامل و شفاف توضیح ندادین که چند نوع هست و سرعت و حجم دانلود هر کدام همراه با هزینه چقدرهست؟
سلام با این رای فای میشه از همه سیم کارت ها از جمله ایرانسل و همراه اول هم استفاده کرد کسی خبر داره ؟یانه فقط رایتل جواب میده؟

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.