کدخبر :132 پرینت
25 مرداد 1390 - 12:15

ایرانسل به عنوان اولین حامی لیگ خلیج فارس باقی می ماند

متن خبر

رییس سازمان لیگ با انتقاد از برخی بد اخلاقی ها گفت: قرار داد سازمان لیگ با اپراتور دوم به قوت خود باقیست و ایرانسل به عنوان اولین حامی لیگ خلیج فارس باقی می ماند.

 به گزارش سازمان خبری سیتنا به نقل از البرز دو هفته قبل سازمان لیگ برتر در قراردادی قابل توجه به مبلغ دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان متعهد شد به ازای یک فصل ، رقابتهای لیگ برتر جام خلیج فارس را با حمایت مالی «ایرانسل» برگزار کند. اتفاقی که در همه کشورهای صاحب فوتبال مرسوم است و به طور یقین مبلغ این قرار داد در سالهای آینده بیشتر هم خواهد شد.

این گزارش می افزاید در آلمان، اسپانیا ، انگلیس و بسیاری از کشورهای جهان نیز حضور شرکتهای بزرگ به عنوان حامی مالی مرسوم است. این در حالیست که جریان خاص رسانه ای و به صورت نمایشی با وجه المصالحه قراردادن نام خلیج فارس سعی در لغو این قرارداد دارد !

 حتی در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر ورود وزیر ورزش به این موضوع و دستور لغو این قرارداد به گوش رسید. در همین حال کارشناسان ورزشی می گویند اگر وزیر وزرش در این مورد دخالت کند ، احتمال تحریم و مجازات فوتبال کشور از سوی فیفا به علت دخالت دولت وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.