کد مطلب: 

293528

جدیدترین مدل گوشی‌های تاشو با قیمتی ارزان‌تر روانه بازار می‌شود

منبع آگاهی به‌نام Smart Pikachu با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین مدعی شد گوشی تاشو فلیپ وان پلاس مجهز به حسگر دوربین تله‌فوتو و دوربین ماکرو به زودی با قیمتی رقابتی و مقرون به‌صرفه‌تر نسبت مدل‌های مشابه به بازار خواهد آمد.
جدیدترین مدل گوشی‌های تاشو با قیمتی ارزان‌تر روانه بازار می‌شود

به گزارش سیتنا، بر اساس گزارش‌های منتشرشده، سامسونگ روی توسعه گلکسی زد فلیپ FE کار می‌کند که یک موبایل تاشو مقرون‌به‌صرفه است. این فرصت خوبی را برای وان پلاس فراهم می‌کند تا بتواند سهم بازار بالاتری را در بین گوشی‌های تاشو از آن خود کند.

دیجیاتو گزارش داد، سال ۲۰۲۳ وان پلاس از نخستین گوشی تاشو خود یعنی وان پلاس اوپن رونمایی کرد و حالا یکی از منابع آگاه بازار به نام Smart Pikachu با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین می‌گوید اولین گوشی تاشو فلیپ وان پلاس به‌زودی با دوربین تله‌فوتو و دوربین ماکرو از راه می‌رسد. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند از قدرت زوم بهتری در موبایل خود بهره ببرند.

براساس این گزارش دوربین تله‌فوتو یک ویژگی خاص و کمیاب در بین گوشی‌های تاشو فلیپ محسوب می‌شود. اوپو فایند N3 فلیپ تنها موبایل فلیپ تاشو است که سنسور تله‌فوتو دارد. این منبع آگاه چینی همچنین اضافه می‌کند که ویوو و اوپو نیز هنوز روند توسعه گوشی‌های تاشو فلیپ را متوقف نکرده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که جدیدترین مدل گوشی تاشو وان پلاس با قیمتی رقابتی و مقرون به‌صرفه‌تر نسبت به برندهای دیگر و مدل‌های مشابه روانه بازار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-04-19 13:39

افزودن دیدگاه جدید