کد مطلب: 

293601

بهترین شهرهای برزیل برای سفر

برزیل، سرزمین عجایبی است که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا شیفته و مجذوب خود می‌کند.
بهترین شهرهای برزیل برای سفر

گزارش آگهی/ برزیل، سرزمین عجایبی است که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا شیفته و مجذوب خود می‌کند. از آنجایی که برزیل جز 5 کشور اول پهناور جهان می‌باشد، جاذبه‌های زیادی نیز در آن قرار گرفته است. سواحل زیبا، شهرهای پرجنب‌و‌جوش، جنگل‌های انبوه و سرسبز، آب‌وهوای معتدل و مرطوب، تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز، کوه‌های سربه فلک کشیده، جشن‌ها و کارناوال‌های بزرگ، غذاهای خوش‌طعم، تنها بخشی از زیبایی‌های این کشور هستند.

سفر به برزیل می‌تواند در لیست جذاب‌ترین سفر‌های عمرتان قرار بگیرد چرا که در این سفر شاهد عجایبی خواهید بود که شاید تاکنون تنها در فیلم‌ها و سریال‌ها دیده باشید. جالب است بدانید بیشتر گردشگرانی که برای اولین بار به برزیل سفر می‌کنند، دوست دارند باز هم در سفرهای بعدی این کشور را انتخاب کنند. آیا شما پرطرفداترین شهرهای برزیل را می‌شناسید؟

اگر شما هم دوست دارید، به بهترین شهرهای برزیل سفر کنید و تجربه‌ای فراموش نشدنی کسب کنید، از فلای‌تودی غافل نشوید. با رزرو تور برزیل از فلای‌تودی، گردشگران با مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین هزینه‌ها، به بهشتی‌ترین نقاط جهان سفر می‌کنند. در ادامه به منظور آشنایی بیشتر شما عزیزان با برزیل، به معرفی شهرهای توریستی آن می‌پردازیم.

برازیلیا؛ پایتخت هیجان انگیز برزیل

لیست بهترین شهرهای برزیل را بهتر است، با پایتخت شگفت انگیز آن یعنی برازیلیا آغاز کنیم. برازیلیا متناسب با هر سلیقه‌ای دارای جاذبه‌های خیره کننده می‌باشد. چه از علاقه‌مندان به طبیعت باشید و چه از دوستداران تاریخ و باستان می‌توانید شگفت‌انگیزترین جاذبه‌ها را در این شهر بیابید.

جالب است بدانید طراحی این شهر از بالا شبیه به یک پرنده بزرگ یا هواپیما می‌باشد. آنچه جذابیت این شهر را چندین برابر می‌کند، به تصویر کشیدن زندگی مدرنیته و دنیای قدیمی و سنتی شهر است.

اگر به برازیلیا سفر کردید، حتما از جاذبه‌های زیر دیدن کنید:

  • کلیسای جامع برازیلیا (Cathedral of Brasília)
  • دریاچه پارانوآ (Paranoá Lake)
  • کلیسای دون بوسکو (Sanctuary of Don Bosco)
  • پارک ملی حیات وحش برازیلیا (Parque Nacional de Brasília)
  • ساختمان کنگره ملی (Congresso Nacional)
  • و بسیاری از موارد دیگر.

بازدید از برازیلیا معمولا در تور برزیل 1403 قرار دارد.

ال بونیتو، شهری کوچک اما توریستی

ال بونیتو اگرچه در نزدیکی کلان شهر‌های برزیل قرار گرفته است اما شهری کوچک و آرام می‌باشد. ال بونیتو، معمولا انتخاب اول گردشگرانیست که به محیط‌های بکر و جاذبه‌های طبیعی علاقه‌مند هستند.

این شهر به قدری زیباست که از همان ابتدای ورود جاذبه‌های آن را می‌بینید و شگفت‌زده می‌شوید. با سفر به اطراف ال بونیتو، شاهد غار‌های متعدد و رودخانه‌هایی مملو از ماهی‌های گوناگون خواهید بود. تجهیزات ماهیگیری خود را در هنگام بازدید از این رودخانه‌ها فراموش نکنید تا بتوانید در کنار صدای گوش‌نواز آب، ماهی کبابی خوشمزه‌ای درست کنید و در کنار عزیزانتان وقت بگذرانید.

بهترین شهرهای برزیل برای سفر

به صورت کلی این شهر بهشتی برای دوستداران آرامش است. اگر شما هم دوست دارید از هرج‌و ‌مرج و جنب‌و‌جوش زندگی شهری فاصله بگیرید، سفر به ال بونیتو برزیل را در لیست خود قرار دهید.

علاقه‌مندان به عکاسی نیز می‌توانند در محیط‌های فوق‌العاده زیبای این شهر، قشنگ‌ترین عکس‌های خود را ثبت کنند و به یادگار ببرند.

ریودوژانیرو، برگزار کننده بزرگترین کارناوال‌های برزیل

به احتمال زیاد شهر رنگی رنگی ریودوژانیرو را به واسطه جشن‌ها و کارناوال‌های آن بشناسید. اگر دوست دارید مراسم‌های شاد و باشکوه برزیلی‌ها را از نزدیک ببینید و زمان زیادی را به رقص و آواز مشغول شوید، بازدید از این شهر را حتما در لیست اولویت‌های خود قرار دهید. نماد خیره کننده ریودوژانیرو، مجسمه مسیح ناجی است که با ارتفاع و زیبایی خود، شکوه و جلال ویژه‌ای به این شهر بخشیده است.

از آنجایی که جاذبه‌های این شهر از برزیل بسیار زیاد و متنوع است، قطعا بازدید از تمامی آن‌ها نیاز به زمان زیادی دارد؛ بنابراین توصیه می‌شود حتما برای بازدید از محبوب‌ترین جاذبه‌ها، برنامه‌ریزی زمانی داشته باشید.

علاوه بر کارناوال‌ها، ریودوژانیرو دارای جاذبه‌های خیره کننده زیر نیز می‌باشد:

  • پله‌های سانتا ترزا و سلارون (Santa Teresa and Escadaria Selarón)
  • پارک ملی تیجوکا (Tijuca National Park)
  • باغ گیاه‌شناسی ریو (Jardim Botânico)
  • جزیره و کاخ شناور فیسکال (Ilha Fiscal)
  • کلیسای جامع سن سباستین (Catedral de São Sebastião)
  • و...

جالب است بدانید ریودوژانیرو 26 ام شهر بزرگ جهان است بنابراین به هیچ عنوان بازدید نباید تور برزیل ریودوژانیرو را از دست داد.

فوز دو ایگواسو، شهر عجایب هفت گانه

فوز دو ایگواسو، یکی از معروف‌ترین شهرهای برزیل است که به سبب داشتن آبشار ایگواسو، شهرت زیادی در جهان دارد. به احتمال زیاد می‌دانید که آبشار ایگواسو یکی از عجایب هفت گانه دنیاست که بازدید از آن قطعا شما را به وجد می‌آورد.

چشم‌انداز و منظره‌ای که این آبشار پدید آورده است، به قدری زیباست که حتی ساعت‌ها تماشای آن حوصله سربر نخواهد بود. جالب است بدانید برای تماشای بهتر این آبشار، سکویی مخصوص قرار دادند که با ایستادن بر روی این سکو چشم‌اندازی زیبا از آبشار، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

از دیگر جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سد ایتایپو ITAIPU DAM (بزرگترین سد آبی برقی جهان)
  • پارک پرندگان
  • ماکوکو سافاری
  • یادبود آلبرتو سانتوس دومون (Alberto Santos Dumont)
  • رودخانه ایگواسو
  • پل تانکردو نیوس
  • معبد بودا
  • مسجد عمر بن خطاب
  • و...

رزرو تور برزیل از فلای‌تودی

چنانچه می‌خواهید سفری هیجان انگیز و منحصر به فرد تجربه کنید، بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید داشته باشید، رزرو تور برزیل است. با رزرو تور برزیل از فلای‌تودی به مکان‌هایی رویایی سفر می‌کنید که شاید هیچ کجای دنیا همانند آن‌ها وجود نداشته باشد.

لازم به ذکر است که با رزرو تور برزیل از فلای‌تودی، دیگر نیازی نیست هزینه‌های گزاف بپردازید. این مجموعه همیشه بهترین تورهای برزیل را با قیمت منصفانه به کاربران خود ارائه می‌دهد. به احتمال زیاد می‌دانید سفر با تورهای مسافرتی، به نسبت سفرهای شخصی به صرفه‌تر و کم هزینه‌تر می‌باشد.

بهترین شهرهای برزیل برای سفر

علاوه بر رزرو تور برزیل آرژانتین یا سایر کشورها از فلای‌تودی، خدماتی از جمله رزرو بهترین هتل‌های برزیل، ارائه ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، دریافت ویزا از کشورهای مختلف ( ویزای توریستی، تجاری و سفارت) و فروش مناسب‌ترین بلیط‌های قطار توسط این مجموعه ارائه می‌شود. هر یک از خدمات فلای‌تودی هم به صورت مراجعه حضوری به مجموعه و هم به صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی قابل رزرو می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-04-21 09:39

افزودن دیدگاه جدید