کد مطلب: 

14184

اسامی برندگان 100 میلیونی همراه اول در سال 93

قرعه کشی هفته اول تا سوم جشنواره «20 هفته ۲۰۰ میلیونی» همراه اول برگزار شد و برندگان آن مشخص شدند.

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، روز جمعه 29 فروردین ماه، طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران اپراتور اول و نمایندگان نهادهای نظارتی، قرعه کشی جوایز هفته اول تا سوم جشنواره «20 هفته ۲۰۰ میلیونی» همراه اول، برگزار شد و شش برنده خوش شانس جوایز یکصد میلیون تومانی معرفی شدند.

پس از قرعه کشی میان شماره های دایمی و اعتباری، خانم صدیقه محمدعلی توتکله از استان البرز به شماره موبایل  75***۰۹۱9۵7و آقای سعدالله ایرانمدار از استان اردبیل به شماره موبایل 72***۰۹۱435 به عنوان برندگان خوش شانس هفته اول، خانم لیلا بهزادی نیا از استان تهران به شماره موبایل 93***091222 و آقای جلال شکاری از استان کرمان به شماره موبایل  01***091304 به عنوان برندگان خوش شانس هفته دوم  و خانم مهتاب شمس زرندی از استان مرکزی به شماره موبایل  93***091265 و آقای جواد شادمان از استان مرکزی به شماره موبایل 44***091285 به عنوان برندگان خوش شانس هفته سوم جشنواره «20هفته ۲۰۰ میلیونی» معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، در جشنواره «20 هفته ۲۰۰ میلیونی» همراه اول، در هر هفته ۲ جایزه یکصد میلیون تومانی جهت اهدا به ۲ مشترک زن و مرد (یک جایزه به زن و یک جایزه به مرد) قرعه کشی می شود. 

در جشنواره «20 هفته ۲۰۰ میلیونی» که تا پایان مردادماه امسال ادامه دارد، همراه اولی ها می توانند برای برنده شدن جوایز ۱۰۰ میلیونی، به روش های مختلف نظیر فعالسازی سیم کارت دائمی (۱۰۰ امتیاز)، کارکرد سیم کارت دائمی (هر ۱۰۰۰ تومان یک امتیاز)، فعالسازی سیم کارت اعتباری (۱۰ امتیاز) و شارژ سیم کارت اعتباری (هر ۱۰۰۰ تومان یک امتیاز) اقدام کنند.

در طرح مذکور، محاسبه امتیازات شرکت کنندگان در قرعه کشی بصورت هفتگی است و امتیازات یک هفته به هفته بعدی انتقال نمی یابد.

لازم به ذکر است که مشترکین برای شرکت در قرعه کشی نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا فعالیت خاصی نداشته و به صورت خودکار در قرعه کشی شرکت داده می شوند.

همراه اول اعلام کرده که قرار است صحنه هایی از این مراسم قرعه کشی در بخش های تبلیغات تلویزیونی هفته جاری پخش شود.

 

دریافت اطلاعات مربوط به این جشنواره از طریق ارسال عدد ۴۳ به سرشماره ۱۱۱ و یا با شماره گیری کد دستوری #43*۱۱۱* میسر  بوده و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص از طریق پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir امکان پذیر است.

انتهای پیام

 

خبر مرتبط: اسامی برندگان آخرین هفته 200 میلیونی همراه اول در سال 92

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-04-21 05:48

دیدگاه‌ها

تصویر انوش
سلام من یک نظری دارم و امیدوارم مورد توجه قرار گیرد البته اگر این نظر رو اجرائی کردید هدیه ما فراموش نشه من 100 میلیون نمی خوام فقط یک ال 90 فول میخوام به اضافه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس + سفر به کیش هر کدام به مدت یک هفته برای 3 نفر . پیشنهاد من اینکه که همراه اول بجای این کار یعنی روش فعلی تبلیغات و جایزه 100 میلیونی ، یک کار آموزشی و فرهنگی انجام بده بیایم بجای اینکه مردم را وادار به کاری کنیم در مردم انگیزه فرهنگی و سلامت اجتماعی ایجاد کنیم قطعا در کنار آن ارسال پیام کوتاه و سود به نفع همراه اول اتفاق میافتد البته نیازی هم نیست شما یک یا دو نفر این هدیه بزرگ را ببرند شانس مردم برای این هدیه هم ناچیز است من خودم شخصا" اصلا" اعتقادی به این روش ندارم چون احتمال برنده شدن خیلی کمه ولی اگه این کاری که میگم انجام بدید همه برنده هستند و شرک مخابرات و همراه اول هم برنده و سود سرشاری میبرد . اما پیشنهاد : سئوال و جواب آموزشی تفریحی در خصوص سلامت ( با توجه به اینکه دولت هم در این خصوص برنامه دارد و اگر به دولت توسط همراه اول پیشنهاد داده شود سود سرشاری هم از دولت میگیرد ) مثلا" مشکل روز ما مردم در حال حاضر چیست و امسال سال چیست مثلا" فشار خون . در خصوص فشار خون مردم چی باید بدانند مثلا" 10 جمله را که هر جمله و هر پیام سلامتی و سئوال آموزشی که در ازاء آن در قرعه کشی شرکت داده میشوند و از جوایز متنوعی بهره مند میشوند 200 میلیون بین مثلا 50 نفر از گوشی همراه و سیم کارت و سکه و شارژ و سفر زیارتی گرفته تا یک جایزه ویژهو ..... ضمنا" شما میتوانید کار دیگری هم بکنید . یک سئوال از همراه اول : شما میدانید گروه سنی که از همراه اول شما بیشتر استفاده میکنند چه گروهی هستند شما میدانی گروه سنی که از پیامک استفاده کنند چه گروهی هستند و یا گروه سنی که از اینترنت شما استفاده میکنند چه گروهی هستند اگر این گروه بندی هائی که گفتم و سایر گروه بندیهایی که وجود دارد و پی بردن به علائق آنها رو در برنامه های خودتان ببینید شما تلفن همراه را به یک دانشگاه سلامت و فرهنگ و اقتصاد تبدیل کنید حتی شما میتوانید از همین آدمها ایده پردازی کنید و اتاق فکری درست کنید و از آن بهره برداری کنید شما حتی میتوانید از برنامه نویسان کامپیوتر هم برای ارتقاء و بالابردن ضریب ایمنی ، برنامه های کاربردی در رایانه ، تلفنهای همراه و برنامه های عمومی دیگر برای جامعه برای آموزش و پروش و .... استفاده کنید حتی شما میتوانید از این طریق گروه 100 یا 1000 نفری از نخبه ها ، مغز ها ، هکرها و ..... استخدام پاره وقت استفاده کنید البته اینکار نیاز به سازماندهی و مدیریت بالائی را میطلبد و البته مشکل کشور ما هم همین مدیریت است . به هر حال پیشنهاد من اینه در صورت چراغ سبز شما میتواند ادامه داشته باشد خواستید تماس بگیرید نخواستید هم تماس بگیرید تشکر کنید 0919...6698 دوست همراه اول : انوش
ارسال شده توسط انوش در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
لطفا اسامی برندگان هر دوره راپیامک کنید
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مریم
من 26ام اردیبهشت یعنی امروز تولدمه! چ خوب بود برندم میشدم! عاااااالی بود
ارسال شده توسط مریم در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید