کد مطلب: 

293463

اپل دیگر بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان نیست!

گزارشات جدید حاکی از آن است که شرکت اپل تولیدکننده گوشی‌های آیفون جایگاه خود به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های موبایل در جهان را به سامسونگ واگذار کرده است.
اپل

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، شرکت آی‌دی‌سی اعلام کرد که در سه ماهه اول سال 2024، فروش جهانی تلفن‌های هوشمند 7.8% رشد داشته و به 289.4 میلیون دستگاه رسیده است.

این گزارش نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ با کسب 20.8% سهم از بازار، جای اپل را به عنوان بزرگترین سازنده تلفن‌های هوشمند جهان گرفته است.

فروش گوشی‌های اپل در این دوره 10% کاهش یافته و این شرکت برتری خود را از دست داده است.

در حالی که فروش گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی اس 24 در سه ماهه اول امسال بیش از 60 میلیون دستگاه بوده، فروش آیفون‌ها به 50.1 میلیون دستگاه رسیده که کمتر از 55.4 میلیون دستگاه در مدت مشابه سال 2023 است.

این کاهش، نشان دهنده چالش پیش روی اپل در بازار چین است، جایی که برخی شرکت‌ها و نهادهای دولتی استفاده از دستگاه‌های اپل را در محیط کار ممنوع کرده‌اند. این اقدام، به دلیل محدودیت‌های دولت آمریکا بر استفاده از اپلیکیشن‌های چینی به دلایل امنیتی است.

اپل قرار است کنفرانس طراحان جهانی خود را در ژوئن برگزار کند و در آن، آخرین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزارهای آیفون، آی‌پد و سایر دستگاه‌ها را رونمایی کند. سرمایه‌گذاران نیز با دقت به توسعه هوش مصنوعی در این شرکت چشم دوخته‌اند، موضوعی که اپل تاکنون کمتر به آن پرداخته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-04-17 10:47

افزودن دیدگاه جدید