کد مطلب: 

293308

قطعی گسترده برق در سرزمین‌های اشغالی به دنبال حمله سایبری

به دنبال قطع برق در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی از جمله شهرهای بیت شمش، تل‌آویو، روش‌هاعین، آراد، مودیعین، بئرشوع، نتانیا و… ، گروه انتقام جویان سایبری مسئولیت حمله سایبری به اداره ملی توزیع برق اسرائیل را برعهده گرفت.
قطعی گسترده برق در سرزمین‌های اشغالی به دنبال حمله سایبری به اداره ملی توزیع برق رژیم اسرائیل

به گزارش سیتنا، المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی از قطعی گسترده برق در تل‌آویو به دنبال حمله سایبری به اداره ملی توزیع برق اسرائیل خبر داد.

گروه انتقام جویان سایبری مسئولیت قطع برق در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی از جمله شهرهای بیت شمش، تل‌آویو، روش‌هاعین، آراد، مودیعین، بئرشوع، نتانیا و… را برعهده گرفت.

این گروه در پیامی اعلام کرده است: «در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، زیرساخت‌های توزیع برق را از شمال تا جنوب سرزمین‌های اشغالی به‌صورت مکرر هدف حملات سایبری قرار دادیم».

در ادامه این پیام آمده است: «مقامات اسرائیل که همواره با زیاده‌‌گویی از امنیت سایبری نفوذناپذیر دم می‌زنند، حتی توان تشخیص حملات را نداشته و در پاسخ به مطالبه‌گری ساکنان غاصب، نقص فنی را علت این رخ‌دادها بیان می‌کنند، درحالی که کنترل تمامی زیرساخت های برق آن‌ها در دستان ماست».
 
گروه انتقام جویان سایبری تاکید کرد: «ما پاسخ‌های متنوعی در حوزه سایبری علیه منافع و زیرساخت‌های حیاتی رژیم صهیونیستی آماده کرده‌ایم».

گروه مذکور تأکید کرد این حمله سایبری را در پاسخ به جنایات صهیونیست ها در غزه انجام داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2024-04-13 22:53

افزودن دیدگاه جدید