کد مطلب: 

293299

توصیه مشاور وزیر ارتباطات به پیام‌رسان ایتا برای اتصال به زیرساخت ابری

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات، گفت: اینکه پیام‌رسان ایتا در اوج ساعت کاری دست به اصلاح فنی بزند قابل قبول نیست، چندین ماه قرار است ایتا برای افزایش پایداری به زیرساخت ابری متصل شود، ولی این امر دائم به تعویق می‌افتد.
محمد احسان خرامید

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، امروز ( 25 فروردین ماه) پیامرسان ایتا برای چندمین‌بار طی هفته‌های اخیر دچار اختلال شد و البته ساعتی پس از این اختلال، مشکل در پیام رسان ایتا رفع شد که ظاهرا دلیل این اختلال اصلاح فنی بود. (خبر)

در همین راستا محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در واکنش به این اختلال در ویراستی خود از اختلال‌های مکرر در پیام‌رسان ایتا انتقاد کرد. (خبر)

کاربری در پاسخ به ویراستی معاون وزیر ارتباطات نوشته است: قویترین و بهترین سکوهای دنیا از جمله تلگرام و واتساپ و توییتر و اینستاگرام هم down time دارند. مشکلات فنی و زیرساختی محتمل است و برای همه پیش می اید یعنی چه که به هیچ وجه قابل قبول نیست؟کمک های دولت به سکوهای داخلی بیشتر از درامد و بودجه شرکت متا که نیست.

در همین راستا، محمد احسان خرامید، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به این کاربر، گفت: اینکه در اوج ساعت کاری دست به تغییری بزنند که می توانند نصف شب هم انجام بدهند، قابل قبول نیست. اینکه الان چندین ماه است که قرار است که به زیرساخت ابری متصل شوند که پایداری آن بیشتر است ولی دائم به تعویق می اندازند، قابل قبول نیست.

توصیه مشاور وزیر ارتباطات به پیام‌رسان ایتا برای اتصال به زیرساخت ابری

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2024-04-13 14:39

افزودن دیدگاه جدید