کد مطلب: 

292617

ایرانیان از کدام ایموجی‌ها در سال ۱۴۰۲ بیشتر استفاده کرده‌اند؟

بررسی پرتکرارترین ایموجی‌های شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، ایکس و تلگرام، توسط سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نشان می‌دهد که شکلک‌ها و احساسات با ۲۶ درصد از مجموع محتوا بیشترین تکرار را دارند و از بین شکلک‌ها خنده و قلب جزو پرتکرارترین ایموجی‌ها به شمار می‌روند، البته خنده پرتکرارترین ایموجی در ایکس و تلگرام می‌باشد و در اینستاگرام چشم قلبی بیشترین کاربرد را دارد.
ایرانیان از کدام اموجی‌ها در سال ۱۴۰۲ بیشتر استفاده کرده‌اند؟

به گزارش سیتنا، سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نوشت: یکی از بازیگران مهم اما ساکت شبکه‌های اجتماعی، ایموجی‌ها هستند.

شکلک‌ها و تصاویر کوچکی که گاهی تاثیرات عجیبی در برقراری ارتباط دارند.

حالا سالهاست که این تصاویر یکی از ابزار انتقال احساس یا کوتاه کردن جملات را برای ما دارند.

با رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی پرتکرارترین ایموجی‌های شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و ایکس (توییتر) و تلگرام را در کنار هم قرار داده تا ببینیم ایرانیان از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده می‌کنند.

ایرانیان از کدام ایموجی‌ها در سال ۱۴۰۲ بیشتر استفاده کرده‌اند؟

در نمودار زیر دسته‌بندی ایموجی‌های پرتکرار را بر اساس پیام و حس غالب هر ایموجی مشاهده می‌کنید. شکلک‌ها و احساسات با ۲۶ درصد از مجموع محتوا بیشترین تکرار را دارند. پنج ایموجی سمت چپ نیز پنج ایموجی پرتکرار در این دسته هستند. از بین شکلک‌ها خنده و قلب جزو پرتکرارترین ایموجی‌ها هستند.

ایرانیان از کدام ایموجی‌ها در سال ۱۴۰۲ بیشتر استفاده کرده‌اند؟

خنده پرتکرارترین ایموجی در توییتر و تلگرام است و شاید این یک خبر خوب باشد. اینکه در این دو پلتفرم با این حجم از اخبار سخت و نگران کننده هنوز کاربران می‌خندند شاید نشان خوبی از تبدیل غم‌ها به خنده‌ها باشد. در اینستاگرام اما چشم قلبی بیشترین کاربرد را دارد.

ایرانیان از کدام ایموجی‌ها در سال ۱۴۰۲ بیشتر استفاده کرده‌اند؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-24 10:59

افزودن دیدگاه جدید