کد مطلب: 

291399

ببینید| وزیر ارتباطات: ۱۴ میلیون گیمر از سامانه رادار گیم استفاده می‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وعده رئیس‌جمهور این بود که تجربه کاربری گیمرها بهبود یابد و امروز اعلام می‌کنم که بیش از ۱۴ میلیون نفر از سرویس رادار گیم استفاده می‌کنند و بازی‌های مورد تأیید نهادهای فرهنگی را به این سرویس آوردیم.
 عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در جلسه هیات دولت امروز (دوم اسفند ماه 1402)، اظهار کرد: دولت سیزدهم از ابتدای شروع کار بدنبال بهبود تجربه کاربری عموم کاربران و اقشار خاص بود که یکی از اقشاری که میزان تأخیر در دسترسی اینترنت (Ping) بری تجربه کاربری آنها اثر بسیار منفی است ، گیمرها به شمار می رفتند.

وی با اشاره به اینکه وعده رئیس‌جمهوری این بود که تجربه کاربری این قشر بهبود پیدا کند، افزود: در سرویس Radar.Game محتوای بازی های پرمخاطب و مورد تایید نهادهای فرهنگی را در کشور آوردیم و میزبانی آن را انجام می دهیم و همچنین ابزاری را طراحی کردیم که گیمرها با استفاده از آن می توانند تاخیر بازی را به مراتب بهتره و تا حداقل 30 درصد کاهش دهند تا عملا تجربه کاربری آنها بهبود پیدا کند.

زارع پور با بیان اینکه امروز تعداد کاربران رادارگیم به 14 میلیون نفر رسیده است و عموم کاربران از آن رضایت دارند، تصریح کرد: این مسیر را برای اقشار مختلف دنبال می کنیم و قبلا نیز سامانه های دیگری برای مقابله با تحریم مخصوصا برای متخصصان کشور راه اندازی شده بود تا روز به روز تجربه کاربری عموم کاربران را بهتر کند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-21 10:21

دیدگاه‌ها

تصویر علی ابراهیمی
من فکر میکردم که یه سرویس چرت ایرانی هستش اما از وقتی که استفاده کردم دیدم در حد سرویس هایی مثه exitlag که پولی هستش داره کار میکنه
ارسال شده توسط علی ابراهیمی در 02 اسفند 02 - 18:56

افزودن دیدگاه جدید