کد مطلب: 

287075

مدیرعامل صرافی کوین بیس: ارزهای دیجیتال دنیا را تغییر می‌دهند

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین‌ بیس، معتقد است که شرکت‌های ارز دیجیتال می‌توانند غول‌های فناوری فردا باشند و بلاک چین و ارز دیجیتال می‌توانند زندگی مردم را تغییر دهند، درست مانند کاری که اینترنت در حدود دو دهه پیش انجام داد.
مدیرعامل صرافی کوین بیس: ارزهای دیجیتال دنیا را تغییر می‌دهند

به گزارش سیتنا، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین‌بیس، می‌گوید که شرکت‌های ارز دیجیتال می‌توانند غول‌های فناوری فردا باشند.

در گزارش سه ماهه سوم این شرکت، آرمسترانگ می‌گوید که بلاک چین و ارز دیجیتال اکنون زندگی مردم را تغییر می‌دهند، درست مانند کاری که اینترنت در حدود دو دهه پیش انجام داد.

«بلاک‌چین و ارز دیجیتال امروز دسترسی گسترده‌تری به خدمات مالی ارائه می‌دهد و حتی تغییر نحوه تفکر ما در مورد هویت، حکومت، آثار هنری و خدمات غیرمالی را به‌دنبال دارد.»

مدیرعامل کوین‌ بیس اعلام کرد که این صرافی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ مجموعا ۶۷۴.۱۵ میلیون دلار درآمد کسب کرد که بیش از ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت؛ این رقم نیز فراتر از انتظارات تحلیلگران مالی بود.

اگرچه آرمسترانگ معتقد است که آینده ارزهای دیجیتال امیدوارکننده است، اما خاطرنشان می‌کند که وضوح مقررات در ایالات متحده هنوز یک مانع بزرگ است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-11-06 08:47

افزودن دیدگاه جدید