کد مطلب: 

286787

مدل فلسطینی‌تبار در صدر پرتکرارترین کلیدواژه‌های ساعات اخیر در جستجوهای اینترنتی

بلا حدید، مدل آمریکایی فلسطینی‌تبار که به خاطر ابراز مخالفتش با حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم غزه و حمایتش از آرمان فلسطین، تهدید به مرگ شده است، در ساعات گذشته در صدر پرتکرارترین کلیدواژه‌ها در جستجوهای اینترنتی قرار گرفته است.
مدل فلسطینی‌تبار در صدر پرتکرارترین کلیدواژه‌های ساعات اخیر در جستجوهای اینترنتی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، بلا حدید در آخرین پست خود گفته بود:

«حتی اگر حرفه‌ام نابود شود، هرگز حمایت از فلسطین را متوقف نخواهم کرد. من از اینکه شغل مدلینگ را از دست بدهم نمی‌ترسم و به صحبت کردن در مورد فلسطین ادامه خواهم داد. نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل، هیتلر جدید است! او برای ایجاد یک قبرستان جدید برای ۲.۵ میلیون فلسطینی کار می‌کند. او هیتلر دوران مدرن است. اگر اسرائیلی ها از جنگ دست بردارند، صلح برقرار خواهد شد. اگر فلسطینی‌ها از جنگ دست بکشند، فلسطین نابود خواهد شد».

گفته می‌شود او پس از انتشار این پست و حمایت از مردم و آرمان فلسطین به مرگ تهدید شده است.

بلا حدید یکی از مشهورترین مدل‌های دنیای مد به شمار می‌رود. او با وجود سن کمش سفیر تبلیغاتی بسیاری از برندهای بین‌المللی است.

بلا در سال ۱۹۹۶ متولد شده و در کالج طراحی پارسونز تحصیل کرده است. او در شبکه های اجتماعی به خاطر نگاه گیرا و البته مواضع جسورانه‌اش  شهرت فراوانی دارد و اغلب هدف حمله قرار می‌گیرد.

پدرش محمد حدید، اصالتاً فلسطینی است، او تاجری است که به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرده و در بخش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات کار می‌کند.

بسیاری از مردم نمی‌دانند بلا حدید نام هنری این مدل بین‌المللی است و نام اصلی او ایزابلا الخیر است.

بلا حدید در سال ۲۰۱۴ تحصیل در رشته عکاسی را در دانشکده طراحی پارسونز آغاز کرد، اما مدت کوتاهی پس از امضای قرارداد با IMG Models، به دلیل موفقیتش به عنوان مدل، کالج را ترک کرد.

با این حال او تمایل خود را برای بازگشت به کالج برای تحصیل در رشته عکاسی مد ابراز کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2023-10-29 14:02

افزودن دیدگاه جدید