کد مطلب: 

286352

انتشار شماره 97 ماهنامه نسل چهارم؛ بررسی روند پیشبرد پروژه فیبرنوری در ایران با نگاه به استراتژی توسعه دیجیتال در دنیا

نود و هفتمین شماره ماهنامه‌ دو زبانه «نسل چهارم» در مجلد مهرماه 1402 (آغاز نهمین سال انتشار ماهنامه) با تحلیل و بررسی «روند پیشبرد پروژه فیبرنوری در ایران با نگاه به استراتژی توسعه دیجیتال در دنیا» به موضوع پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در کشور با تکیه بر برنامه دولت سیزدهم برای دسترسی 20 میلیون خانوار به این شبکه پرداخته است.
انتشار شماره 97 ماهنامه نسل چهارم؛ بررسی روند پیشبرد پروژه فیبرنوری در ایران با نگاه به استراتژی توسعه دیجیتال در دنیا

به گزارش سیتنا، نود و هفتمین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ مهرماه 1402 با نگاه ویژه به «بررسی روند پیشبرد پروژه فیبرنوری در ایران با نگاه به استراتژی توسعه دیجیتال در دنیا» منتشر شد.

دکتر اسمعیل ثنایی، نائب رئیس کانون هماهنگی فاوا در سرمقاله این شماره از ماهنامه نسل چهارم ذیل عنوان «ضرورت ایجاد شبکه سراسری فیبر نوری» به شرح موضوع پرداخته است.

دکتر داوود ادیب، رئیس اتحادیه صنعت مخابرات هم در یادداشت ماه شماره 97 ماهنامه نسل چهارم موضوع «بازنگری اساسی در فرمت قراردادهای یک طرفه صورت گیرد» را مورد بررسی قرار داده است.

مهراد عباد، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران در نگاه ماه این شماره از ماهنامه به شرح موضوع «لزوم نفوذ نوآوری در همه صنایع کشور با هر قدمت و پیشینه‌ای» پرداخته است.

مجید هادیزاده، بنیانگذار انجمن تولیدکنندگان محصولات LED در یادداشت ویژه شماره 97 ماهنامه موضوع «استراتژی ملی فیبر نوری؛ ضرورت اقتصادی ملی یا وظیفه بخش خصوصی؟» را مورد بررسی قرار داده است.

در کنکاش این شماره از ماهنامه به موضوع «پیشبرد پروژه فیبرنوری در ایران منطبق با استراتژی توسعه دیجیتال در دنیا» پرداخته شده است.

در تولید بومی شماره 97 ماهنامه نسل چهارم، حمیدرضا رجبعلی، مدیر کسب‌وکار مودم شرکت مخابراتی ارگ جدید، به موضوع «مودم‌های قاچاق به راحتی وارد بازار می‌شوند؛ اپراتورها ملزم به استفاده از کالای با اصالت شوند» پرداخته است.

در همراه با بخش خصوصی این شماره از ماهنامه، دکتر متین هاشمی، مدیرعامل شرکت توسعه هوش مصنوعی ابر (هما) به موضوع «ارائه کامل‌ترین سرویس‌های ابری به کسب‌وکارهای هوش مصنوعی» پرداخته است.

دکتر هاشم حبیبی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان حوزه امنیت سایبری در زیر ذره بین شماره 97 ماهنامه نسل چهارم موضوع «سازمان‌های بالادستی روال اجرای پروژه‌های امنیت سایبری را متفاوت ببینند» را مورد بررسی قرار داده است.

«شرکت داده پردازی معتمد تیس؛ رکورددار بالاترین ارسال صورتحساب الکترونیکی در بین شرکت‌های معتمد طی تابستان گذشته» موضوعی است که در گفت‌وگو ماه این شماره از ماهنامه با شیرین کمیجانی، معاون مالی - اداری شرکت داده پردازی معتمد تیس، مورد بررسی قرار گرفته است.

بهروز ارسطو، محقق سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و دکتری تخصصی سنجش از دور و GIS در گفت‌وگو ویژه شماره 97 ماهنامه نسل چهارم به موضوع «کاربرد داده‌های تصاویر ماهواره‌ای در صنایع مختلف با تلفیقی از هوش مصنوعی و سیستم‌های یادگیری ماشینی» پرداخته است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر یک گام به جلو، گام نو، داخل گود، بازار، آنسوی مرزها و بخش انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را در ذیل ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

انتشار شماره 97 ماهنامه نسل چهارم؛ بررسی روند پیشبرد پروژه فیبرنوری در ایران با نگاه به استراتژی توسعه دیجیتال در دنیا

 

پیوستاندازه
PDF icon ماهنامه نسل چهارم - شماره 9737.99 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-10-18 13:07

افزودن دیدگاه جدید